آربیتروم (ARB) انباشت نهنگ به بالاترین حد خود رسید: 3 میلیون دلار در روز.

IMG_20230517_114101_312

 Arbitrum، شبکه مقیاس پذیر لایه 2 اتریوم، شاهد روندی جذاب است زیرا یک “نهنگ” یا دارنده بزرگ خاص، با آدرس “0x37bf” در حال جمع آوری مقادیر قابل توجهی از توکن های ARB است. این آدرس تنها چهار روز پیش ایجاد شد و از آن زمان تاکنون در مجموع 2.5 میلیون توکن ARB به ارزش تقریبی 2.95 میلیون دلار جمع آوری شده است.

این نهنگ با برداشت 1.5 میلیون توکن ARB (به ارزش 1.76 میلیون دلار) از بایننس با قیمت 1.07 دلار برای هر توکن شروع شد. تنها 13 ساعت پیش، همین دارنده یک میلیون توکن ARB دیگر (1.18 میلیون دلار) را از بایننس برداشت. میانگین قیمت خرید این انباشت حدود 1.13 دلار برای هر توکن برآورد شده است.

در حالی که هویت این نهنگ یک راز باقی مانده است، فعالیت آنها قطعاً علاقه جامعه آربیتروم را برانگیخته است. این یک حرکت جسورانه است که در میان دوره ای از نوسانات توکن ARB انجام می شود. با این حال، شایان ذکر است که آربیتروم از زمان پایین ترین سطح محلی حدود 20 درصد به ارزش خود رسیده است، و این فتنه بیشتر به این انباشت اضافه می کند. در دیگر تحولات اخیر، بنیاد آربیتروم یک سری تغییرات را در پاسخ به فشار جامعه اعلام کرد. این شامل تقسیم یک بسته حکومتی بحث‌برانگیز به آرای جداگانه و اطمینان از تغییر نام برنامه «کمک‌های ویژه» بنیاد به عنوان «صندوق توسعه اکوسیستم» است. بودجه بنیاد آنها همچنین در واکنش به انتقادات قبلی درباره فروش میلیون‌ها دلار در ARB برای اهداف عملیاتی بدون رضایت جامعه، تأیید کردند که هیچ برنامه کوتاه‌مدتی برای فروش توکن‌های بیشتر ندارند.

Related Posts

Leave a comment