اتریوم (ETH) پس از 20 درصد رالی، بزرگترین بازگشت را در 250 روز انجام داد

31843

اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، پس از آخرین آشفتگی بازار ناشی از کاهش نرخ ارز USDC و انحلال SVB، بزرگترین بازگشت خود را در ۲۵۰ روز گذشته داشته است. طی سه روز گذشته، اتریوم بیش از 17 درصد از ارزش خود را افزایش داده است که پس از از دست دادن حدود 14 درصد از ارزش خود در هفته گذشته، بهبود قابل توجهی داشته است.
افزایش مجدد قیمت اتریوم را می توان به تزریق اخیر 1 میلیارد دلاری بایننس به صندوق تثبیت بازار که برای خرید BTC، ETH و BNB استفاده می شود، نسبت داد. این اقدام با هدف تثبیت بازار ارزهای دیجیتال و افزایش اعتماد سرمایه گذاران انجام شد.
آشفتگی بازار اخیر ناشی از انحلال USDC و SVB باعث نوسانات قابل توجهی در بازار ارزهای دیجیتال شد که منجر به کاهش شدید ارزش ارزهای دیجیتال اصلی از جمله اتریوم شد.
با این حال، با تزریق وجوه به صندوق تثبیت بازار، بازگشت قابل توجهی در قیمت اتریوم ایجاد شد، زیرا سرمایه گذاران دوباره اعتماد به بازار را به دست آوردند. عملکرد اتریوم در چند روز گذشته چشمگیر بوده است، به طوری که ارزش این ارز دیجیتال بیش از 17 درصد افزایش یافته است که بزرگترین افزایش در 250 روز گذشته است.
کاردانو تا حدودی کشش پیدا می‌کند کاردانو (ADA) با بهبود بازار ارزهای دیجیتال از آشفتگی‌های اخیر ناشی از کاهش نرخ ارز USDC و انحلال SVB، شاهد افزایش علاقه باز بوده است. سرمایه گذاران در حال بازگشت به بازار هستند و به منظور به حداکثر رساندن سود خود، موقعیت های خود را تامین مالی می کنند و در نتیجه تقاضا برای دارایی های پرخطر مانند ADA افزایش می یابد.
در حالی که کاردانو ممکن است انتخاب اصلی در میان معامله‌گران سفته‌باز نباشد، افزایش بهره باز می‌تواند به بهبود قیمت دارایی کمک کند. بهره باز تعداد کل قراردادهای معوقه است که هنوز تسویه نشده است و به عنوان شاخصی از تمایل بازار استفاده می شود.
افزایش علاقه باز برای Cardano پس از یک اصلاحیه خشن برای این ارز دیجیتال است که باعث شد بیش از 27 درصد از ارزش خود را در پایان فوریه و اوایل مارس از دست بدهد. با این حال، بهبود اخیر بازار کریپتوکارنسی به کاردانو اجازه داده است تا به حالت اولیه بازگردد و بیش از 23 درصد از ارزش خود را افزایش داده تا به بالاترین سطح ماه گذشته بازگردد.

توکن BLUR بازیابی غیرمنتظره BLUR، که ماه ها تحت فشارمداوم بوده است، در روزهای اخیر شاهد بازگشت شگفت انگیزی بوده است. این توکن به دلیل ایردراپ آتی با یک چالش بزرگ روبرو بود که انتظار می‌رود فشار قابل توجهی بر قیمت وارد کند.

Related Posts

Leave a comment