ارائه‌دهنده رستوران‌های زنجیره‌ای مجازی Rocket Kitchens از اولین همبرگر ارز دیجیتال با الهام از Dogecoin در دبی رونمایی کردند.

photo_2022-02-23_21-50-10

رستوران محلی Time Out Dubai گزارش می دهد که رستورانی به نام Doge Burger همچنین امکان پرداخت از طریق بیت کوین، اتریوم، BNB، CRO، XRP، USDT و Shiba Inu را فراهم می کند.

در منوی رستوران، برگر گوشت گاو، برگر مرغ، برگر سوئیسی قارچ، چارچیز و برگر باغ در کنار هات داگ ارائه می شود.مشتریان می توانند از طریق وب سایت رستوران سفارش دهند، جایی که هزینه برگرها از 35 درهم تا 50 درهم متغیر است.

به گفته بنیانگذاران، سرمایه اولیه مورد استفاده برای افتتاح رستوران از سود حاصل از سرمایه گذاری های اولیه Dogecoin است. این رستوران به دنبال سرمایه گذاری بر روی تغییر رو به رشد به سمت پرداخت ارزهای دیجیتال در سراسر امارات متحده عربی است.

شایان ذکر است، کسب‌وکارها از اوایل سال 2014 پرداخت‌های رمزنگاری شده در امارات متحده عربی را پذیرفته‌اند و اپراتورهای بیشتری در این منطقه فروشگاه راه‌اندازی کرده‌اند و محصولات مختلف مرتبط با رمزارز را راه‌اندازی کرده‌اند.

به دنبال افزایش ارزشی که در سال 2021 شاهد بودیم، اکثر کشورها در حال ارتباط با DOGE هستند، که عمدتاً با الهام از چشم انداز شروع یک روند صعودی دیگر در آینده نزدیک است.
در زمان انتشار، DOGE با قیمت 0.13 دلار معامله می شد که طی هفت روز گذشته تقریباً 10 درصد کاهش داشت. این توکن ها نوسانات بازار گسترده ای را تجربه کرده اند که در سال 2022 شتاب گرفته است.

علیرغم اصلاحات، DOGE همچنان به جذب علاقه در جامعه ارزهای دیجیتال ادامه می دهد و سرمایه گذاران به دنبال بالاترین رکورد بعدی این توکن هستند. به دنبال پیشرفت هایی مانند افزایش استفاده به عنوان یک گزینه پرداخت، DOGE ممکن است تا پایان سال 2022 به مرز 0.5 دلار برسد.

Related Posts

Leave a comment