ارتقای آتی Ouroboros Leios از Cardano (ADA) معاملات را 10 برابر سریعتر می کند.

IMG_20230409_095617_944

ونسا هریس، مدیر محصول Web3 و مشاور رمزارز، تشبیه عجیبی را برای ارتقای بعدی به اجماع کلیدی برای بلاک چین کاردانو (ADA) به اشتراک می‌گذارد. در اینجا آمده است که چگونه تغییر جزئی در لجستیک داده می تواند سرعت انتقال و انتقال ارزش را برای همه حساب های Cardano (ADA) افزایش دهد.

هریس در آخرین تاپیک خود، ارتقاء Ouroboros Leios کاردانو (ADA) را با کار یک اپراتور سواری دیزنی مقایسه کرد. تنظیم شده است تا بهره وری منابع استفاده از گره های خود را ارتقا دهد. پیشرفت آتی کاردانو به Ouroboros Leios چشمگیر است. این یک بهبود 10 برابری در سرعت تراکنش است که فقط با UTXO ها امکان پذیر است. با اجازه دادن به گره بیکار برای انجام محاسبات بین بلوک ها، که می تواند در بلوک بعدی بسته شود، انجام می‌شود.

 کاردانو (ADA) این ارتقاء را با پارک دیزنی مقایسه کرد. اپراتورها همه را آماده می‌کنند تا وقتی نوبت به آن‌ها رسید، بازدیدکننده بتواند سوار شود. با این رویکرد، هیچ راهی برای بیکار ماندن منابع پارک بدون توجه به تعداد بازدیدکنندگان در یک بازه زمانی مشخص وجود ندارد. کاردانو (ADA) Ouroboros Leios به شیوه ای مشابه کار می کند. از گره هایی استفاده می کند که قبلاً بیکار بودند. آنها می‌توانند محاسبات بین بلوک‌ها را انجام دهند: تأییدکننده‌های ورودی بین بلوک‌ها برای آماده‌سازی ورودی‌ها انتخاب می‌شوند. سپس این ورودی‌ها توسط تولیدکننده بلوک در بلوک بعدی گنجانده می‌شوند که منجر به افزایش سرعت تراکنش وحشتناک می‌شود. Ouroboros Leios یکی از مورد انتظارترین به روز رسانی ها برای کل جامعه Cardano (ADA) است.از سه ماهه دوم تا سوم سال 2022، این موضوع توسط توسعه دهندگان و علاقه مندان Cardano (ADA) مورد بحث قرار گرفته است. 

Related Posts

Leave a comment