ارتقای اتریوم در شانگهای شناسایی مجرمان را آسان‌تر کرد.

IMG_20230529_113102_610

اهدای جوایز پس از ارتقای اتریوم در شانگهای، تشخیص رفتارهای غیرمستقیم دارندگان اتریوم را برای محققان آسان‌تر کرده است.

با رویداد تاریخی Merge خود در ماه سپتامبر، اتریوم به یک بلاک چین اثبات سهام تبدیل شده است. مکانیزمی که اکنون برای تأیید تراکنش ها استفاده می شود به اعتبار سنجی هایی که اتر آنها را به اشتراک می گذارند متکی است. ارتقاء اتریوم در ماه مارس، با نام رمز شانگهای، سرانجام به سهامداران این امکان را داد تا اتر قفل شده خود را خارج کنند.

 «موضوعات سرمایه گذاری» اکوسیستم اتریوم شامل الف) امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) ب) استیبل کوین ج) بیت کوین (از طریق نسخه های بسته بندی شده BTC) و د) توکن های غیرقابل تعویض (NFT) می باشد. با ارتقاء، شبکه همچنین شروع به ارائه دارایی های با درآمد ثابت کرد.

 در حال حاضر راه های مختلفی وجود دارد که افراد از طریق اتریوم یا استفاده از آن کسب درآمد می کنند. بازده یکی از ستون های اصلی تامین مالی سنتی (TradFi) است. افزایش یا کاهش بازدهی منجر به افزایش یا کاهش ریسک درک شده سایر دارایی های مالی می شود. بنابراین، تغییرات در نرخ معیار تعیین شده توسط فدرال رزرو ایالات متحده، به طور کلی منطق پشت تصمیمات سرمایه گذاری را ارائه می دهد.بر این اساس، متخصصان انطباق از روندهای نرخ بدون ریسک برای تشخیص حرکت غیرمنطقی وجوه در بازارهای سرمایه استفاده می‌کنند، زیرا چنین جریان‌های صندوق ممکن است تلاش‌هایی برای پولشویی باشد. استدلال در اینجا این است که پولشویی های وجوه غیرقانونی به طور فعال مانند سرمایه گذاران معمولی به دنبال منافع مالی نیستند، زیرا تنها هدف پول شویی پنهان کردن دنباله پول های کثیف است.

 با توجه به بازده سهام اتریوم که نشان‌دهنده «نرخ بدون ریسک» اکوسیستم کریپتو است، ارتقای شانگهای ممکن است وضعیت پزشکی قانونی کریپتو را بهبود بخشیده باشد.

ریسک جرم مالی در TradFi با استفاده از سیستم‌های خودکار مدیریت می‌شود که موسسات را در مورد استفاده غیرقانونی احتمالی از دارایی‌های مالی هشدار می‌دهند. در حالی که دانشمندان داده مدل‌هایی را برای برافراشتن پرچم‌های قرمز بر روی تراکنش‌های مشکوک طراحی و مستقر می‌کنند، تیم‌های تحقیقاتی همچنان باید سرنخ‌های حاصل را ارزیابی کرده و ارزیابی کنند که آیا گزارش‌های فعالیت مشکوک (SARs) باید ثبت شوند.

 یک نقطه تقابل جالب بین پزشکی قانونی برای TradFi و رمزنگاری این است که دومی بیشتر بر شخص مجرمانه تمرکز دارد تا خود فعالیت. به عبارت دیگر، محققان شبکه های کیف پول های رمزنگاری شده را برای شناسایی انتقال دارایی های مجرمانه تجزیه و تحلیل می کنند.

Related Posts

Leave a comment