ارزش بازار بیت کوین غول فناوری متا را تغییر می دهد و شکاف Visa را افزایش می دهد

IMG_20230314_195950_426

ارزش بازار BTC از نظر ارزش بازار به رتبه یازدهم در میان دارایی های برتر صعود کرده است و اکنون پشت سر خودروساز برقی تسلا قرار دارد.

علیرغم هفته پرتلاطم ارزهای دیجیتال پس از سقوط بانک سیلیکون ولی (SVB) و Signature Bank، ارزش بازار بیت کوین (BTC) توانسته ارزش بازار غول فناوری متا را تغییر دهد.
داده‌های شرکت‌ها نشان می‌دهد که ارزش بازار بیت‌کوین به ۴۷۱.۸۶ میلیارد دلار رسیده است که از ۴۶۹ میلیارد دلار متا فراتر رفته است.

شرکت‌ها بازار سرمایه نظارت و رتبه‌بندی در زمان واقعی ارزش بازار ارزهای دیجیتال، شرکت‌های دولتی، فلزات گرانبها و صندوق‌های قابل معامله در بورس را فراهم می‌کند.
تنها 24 ساعت قبل، ارزش بازار بیت کوین تقریباً 37 میلیارد دلار کمتر از متا بود و به 433.49 میلیارد دلار رسید.

با این حال، ارزش بازار بیت‌کوین در 24 ساعت گذشته 9.7 درصد افزایش یافت و این ارز دیجیتال را به سمت یازدهمین دارایی‌های برتر از نظر ارزش بازار، درست پایین‌تر از سازنده خودروهای الکتریکی تسلا، سوق داد.

در 20 فوریه، BTC برای سومین بار در تاریخ ارزش بازار غول پردازش پرداخت Visa را تغییر داده است و آن را درست از شرکت پرداخت جلوتر قرار داده است.

شکاف بین دو ارزش بازار در حال حاضر بیش از 20 میلیارد دلار است، اگرچه هنوز فاصله زیادی با طلا دارد که با ارزش بازار 12.59 تریلیون دلار در جایگاه اول قرار دارد و اپل با ارزش بازار 2.380 تریلیون دلار در جایگاه دوم قرار دارد.

قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته 8.72 درصد افزایش یافته است و به 24441 دلار رسیده است

Related Posts

Leave a comment