ارز دیجیتال پپه (PEPE) چیست؟

IMG_20230507_204755_254

ارز پپه PEPE چیست؟

ارز دیجیتال Pepe یه توکن غیر متمرکز برای بلاکچین ااتریوم هست . این ارز با الهام از میم های پپه ساخته شده  و به دلیل شناخته شدن بالایی که در بین جامعه میم داره، محبوبیت زیادی پیدا کرده. Pepe برای تبادل مقدار بازیابی شده از Ethereum استفاده می کنه به عنوان یک ارز دیجیتال، Pepe مثل بقیه ارزهای مشابه نقشی در تجارت و سرمایه گذاری داره، ولی به دلیل ریشه هایی که از جامعه میم داره معمولاً بیشتر به عنوان یه ارز تفریحی و جمع آوری میم ها مورد استفاده قرار می گیره

میم کوین په په (PEPE) که جدیدا سر و صدای زیادی به راه انداخته  بعد از ثبت با افزایش 111 درصدی و رسیدن به ارزش بازار 540 میلیون دلاری یک شبه وارد 100 ارز دیجیتال برتر بازار کریپتو شد. این در حالی هست که تنها دو هفته از راه‌اندازی اون میگذره.

ارز پپه خودش را سر تر از همه سگ کوین ها مثل شیبا اینو و دوج کوین میدونه از پپه می‌تونین در دیسکورد مثل استیکر استفاده کنید.

بنیانگذاران PEPE چه کسانی هستند؟

هر چند بنیانگذاران ارز دیجیتال PEPE ناشناس هستن، اما اونهاا با استفاده از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مثل توییتر، در راستای وایرال سازی میم کوین خودشون، توجه کاربران را در سراسر جهان به خودشون  جلب کردن

مزایای ارز دیجیتال PEPE

1-ارز PEPE بر اساس میم قورباغه کارتونی پپه، شخصیتی با سابقه طولانی و بحث برانگیز، یه پیشنهاد منحصر به فرد را در بازار میم‌کوین‌ها ارائه میده. تعهد پروژه به احترام به این شخصیت، اون را از سایر ارزهای دیجیتال متمایز میکنه و جذابیت اون را در جامعه کریپتو تقویت میکنه.

2-مکانیسم سوزاندن PEPE ماهیت متمایز اون رو  بیشتر نشون میده که هدفش حفظ ارزش خودش در بازار هست. در آخر، سیاست عدم پرداخت مالیات، ارز دیجیتال PEPE را از سایر رمزارزها جدا میکنه. بنابراین پروژه PEPE می تونه مخاطبان بیشتری را جذب کنه و به گسترش روزافزون کاربران خودش نیز بپردازه.

3-یکی دیگه از ویژگی‌های توکن PEPE، سیاست «بدون مالیات» اون هست؛ به این معنی که هیچ هزینه و کارمزد گس بیش از حدی برای معاملات رمزارز pepe وجود نداره. تمام هزینه‌ها برای رمزارز پپه کاملاً حداقلی هست و تنها دلیلی که ممکنه کاربر بخواد یا نیاز به پرداخت این هزینه‌ها داشته باشه، استفاده زیاد از شبکه هست.

4-سیستم توزیع مجدد یکی دیگه از مزایای ارز PEPE هست؛ چون به استیکرهای بلندمدت پاداش میده و کاربران را تشویق میکنه تا توکن را برای مدت طولانی‌تری نگه دارن. هدف این پروژه، ارتقای پاداش دارندگان و افزایش شانس موفقیت بلندمدت هست

5-مکانیسم سوزاندن توکن‌های پپه PEPE ماهیت متمایز اون را بیشتر نشون میده هدف اون حفظ کمبود در بازار هست. در آخر، سیاست عدم دریافت مالیات، PEPE را از بقیه ارزهای دیجیتال جدا میکنه. با عدم تحمیل کارمزد تراکنش، پروژه میتونه مخاطبان بیشتری را جذب بکنه و پایگاه کاربران خودش را گسترش بده..

امنیت ارز دیجیتال PEPE

ارز دیجیتال PEPE، یه توکن ERC-20 دربلاک چین اتریوم هست که توسط مکانیسم اجماع اثبات سهام (PoS) ایمن شده.

توکن ارز PEPE

توکن پپه یه میم کوین دیگه هست که هیچ ارزش و کاربرد واقعی نداره. این میم کوین هم مثل بقیه مم کوین‌ها با هدف سرگرمی و افزایش قیمت نجومی لحظه‌ای وارد بازار شده. ارز پپه PEPE خیلی شبیه به شیبا اینو (Shiba Inu) و دوج کوین (Dogecoin) هست، اما تنها تفاوت اینه  که نماد توکن‌های شیبا و سگ هست و نماد PEPE قورباغه.

آینده ارز دیجیتال پپه چگونه خواهد شد؟

با توجه به اینکه در اوایل راه‌اندازی توکن پپه هستیم، آینده PEPE نامشخصه. بعضی از کارشناسان از جمله جیمز وو، بنیانگذار صندوق ارز دیجیتال DFG گفته: چه بخوایم و چه نخوایم”میم کوین‌ها” بخش‌های بزرگی ازمعاملات ارزهای دیجیتال را به خودشون اختصاص دادن و این احتمال وجود داره که میمکوین‌هایی مثل توکن PEPE همچنان ظاهر بشن.

البته این احتمال وجود داره که ارز PEPE به سرنوشت خیلی از میم کوین‌هایی که در کوتاه مدت به شدت افزایش پیدا کردن و بعد هم حذف شدن، دچار بشه. از جمله این میم کوین‌ها میشه به Grimacecoin، Pump Coin و غیره اشاره کرد که تو مدت کوتاهی از دید عموم محو شدن. در این صورت، سوالی که برای سرمایه گذاران از جمله شخصی که نزدیک به ۶ تریلیون PEPE داره اینه که چه بر سر دارایی‌ اونها میاد و آیا میتونن تمام توکن‌های خودشون را قبل از هرگونه اتفاقی از بازار خارج کنن.

از کدام صرافی ها ارز PEPE  را بخریم؟

درحال حاضر از صرافی ایرانی کیف پول من و صرافی کوینکس و بینگ ایکس و MEXC و یونی سواپ و پنکیک سواپ میتونین این ارز را بخرید .

بهترین کیف پول برای نگهداری ارز PEPE

برای نگهداری این ارز مثل سایر توکن های بر بستر اتریوم میتونین از کیف پول های مخصوص اتریوم مثل مای اتروالت، تراست والت ، متامسک و … استفاده کنین.

کلام آخر در مورد ارز دیجیتال قورباغه ای

پپه توکنی هست که بیشتر برای تبلیغات استفاده میشه و به نظر میرسه که در مقایسه با بقیه رمزارزها، کاربرد خاصی نداره. این توکن به شدت به “طرح پامپ و دامپ” شبیه هست، به این معنی که ارزشش در چند روز یا حتی چند ساعت، به طور ناگهانی بالا میره و بعد به همون سرعت به پایین میاد. هدف اصلی پپه اینه که خودش را به عنوان پادشاه رمزارزهای میم کوین معرفی کنه و رمزارزهای محبوب دیگه را با نام “اینو” از قدرت سلطنتی خارج کنه. با این حال، باید به خاطر داشت که پامپ‌های پپه را به عنوان اتفاق جدی نباید در نظر گرفت و توجه به تبلیغات بیش از حد و سود چند صد درصدی این رمزارز را نباید داشت.

Related Posts

Leave a comment