ارزCrypto Hub اپلیکیشن اندرویدی را برای ردیابی ارزهای دیجیتال راه اندازی کرد .

IMG_20230530_125439_438

پلتفرم Crypto Hub، یک اکوسیستم چند محصولی ردیابی داده‌های ارزهای دیجیتال، تجربه‌ای جامع را برای کاربران اندروید ارائه می‌دهد. با محتوای دست‌چین‌شده خود، تجربه رمزنگاری را برای کاربران Crypto Hub ارتقا می‌دهد.

طبق اعلام رسمی که توسط تیم Crypto Hub به اشتراک گذاشته شده است، برنامه اندرویدی آن با داده های رمزنگاری فعال می شود. این برنامه شامل ماژول هایی برای ردیابی قیمت کریپتو، ردیابی سبد ارزهای دیجیتال، ردیابی رویدادهای رمزنگاری، مشاغل و اخبار در کریپتو به همراه برخی از ابزارهای مهم رمزنگاری (مانند ماشین حساب زیان دائمی) است.

در داشبورد ردیابی قیمت کریپتو، کاربران می توانند نمونه کارها خود را سفارشی کنند و دارایی های ترجیحی را ردیابی کنند. به این ترتیب، معامله گران و سرمایه گذاران پویایی کیف پول خود را در نوک انگشتان خود خواهند داشت. همچنین، معامله‌گران می‌توانند پویایی بخش‌های خاص را تنظیم کرده و ببینند: سکه‌های میم، کوین‌های DeFi و غیره. با استفاده از این ابزار، معامله گران می توانند احساسات را در بخش های مختلف بهتر ببینند و تصمیمات معاملاتی کوتاه مدت و میان مدت آگاهانه تری اتخاذ کنند. برای هر ارز دیجیتال، معامله‌گران و سرمایه‌گذاران می‌توانند تمام معیارهای مهم، از جمله قیمت فعلی، ارزش بازار، عرضه در گردش، FDV و غیره را بررسی کنند.  

  به این ترتیب، کاربران Crypto Hub می‌توانند به داده‌های قابل اعتماد در مورد پرطرفدارترین فرآیندها در کریپتو، اطلاعیه‌ها و ارتقاءهای حیاتی دسترسی داشته باشند.

Related Posts

Leave a comment