استخدام توسعه دهنده وب توسط بنیاد Dogecoin.

photo_2022-05-11_13-36-24

بنیاد Dogecoin، یک سازمان غیرانتفاعی که پشت سر ارزهای رمزنگاری شده برتر جهان است، اعلام کرده است که یک توسعه‌دهنده وب «ماهر» استخدام می‌کند.
استخدام جدید آن گروهی از داوطلبان را که بر روی اصلاح وب سایت رسمی تقلید Dogecoin کار می کنند، هماهنگ می کند.
برنامه نویس بر روی ایجاد وب سایت های HTML/CSS/JS متمرکز خواهد بود. هر کسی که این شغل را پیدا می کند باید مهارت های انگلیسی عالی و همچنین نگرش “همکاری” داشته باشد. این شخص به عنوان یک مربی برای داوطلبان در تمام سطوح مهارت عمل خواهد کرد.
پیشنهاد شغلی می گوید که استخدام احتمالی همچنین باید درک کاملی از اخلاق جامعه Dogecoin و آیین نامه رفتار پروژه داشته باشد.
در فوریه، راس نیکول، توسعه‌دهنده اصلی، از پروژه کناره‌گیری کرد تا بتواند روی خودش تمرکز کند. او مدعی شد که این شغل باعث استرس «غافل‌کننده» شده است، و افزود که این بنیاد «در یک محیط بسیار چالش‌برانگیز» فعالیت می‌کند.
همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، بنیاد Dogecoin که در ابتدا در سال 2014 راه اندازی شد، در آگوست گذشته پس از رشد گسترده ارز دیجیتال DOE مجددا راه اندازی شد.

ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، یکی از مشاوران هیئت مدیره این بنیاد است.

دوج کوین یازدهمین ارز دیجیتال بزرگ در زمان انتشار باقی مانده است و در حال حاضر پس از تجربه کاهش 12 درصدی در هفته گذشته، با قیمت 0.11 دلار معامله می شود.

Related Posts