استرالیا بیشتر از کل آسیا دستگاه های خودپرداز بیت کوین نصب می کند.

IMG_20230419_142714_605

آسیا که شامل اقتصادهای بزرگی مانند چین، ژاپن، سنگاپور و هند است، میزبان 355 دستگاه رمزنگاری است که 1 درصد از کل دستگاه های خودپرداز رمزنگاری نصب شده در سراسر جهان را تشکیل می دهد.

استرالیا، کشوری که میزبان سومین شبکه بزرگ دستگاه های خودپرداز بیت کوین (BTC) است، از نظر تعداد کل دستگاه های خودپرداز رمزنگاری نصب شده از قاره آسیا پیشی گرفت.از ابتدای سال 2023، استرالیا با نصب ATM کریپتو رو به رو بوده است و تنها در ژانویه از رتبه پنجم به رتبه سوم رسیده است. داده‌های Coin ATM Radar تأیید می‌کند که این کشور به تلاش خود برای ایجاد راه‌هایی برای تبدیل فیات به کریپتو ادامه داده است.

 در طول هشت ماه گذشته، استرالیا به طور مداوم دستگاه های خودپرداز بیت کوین را اضافه کرد، برخلاف کشورهای پیشرو اروپایی و ایالات متحده، که کاهش نصب خودپرداز را در طول آن جدول زمانی گزارش کردند.آسیا که شامل اقتصادهای بزرگی مانند چین، ژاپن، سنگاپور و هند است، میزبان 355 دستگاه رمزنگاری است که 1 درصد از کل دستگاه های خودپرداز رمزنگاری نصب شده در سراسر جهان را تشکیل می دهد. پس از ماه ها اضافه شدن، استرالیا 364 دستگاه خودپرداز رمزنگاری را ثبت کرد.

برخلاف رشد خودپرداز ارزهای دیجیتال استرالیا، کل دستگاه‌های خودپرداز رمزنگاری نصب شده در سراسر جهان کاهش مداومی را نشان می‌دهد. در دو ماه اول سال 2023، خالص خودپردازهای ارزهای دیجیتال نصب شده در سطح جهانی 412 دستگاه کاهش یافت.

 

Related Posts

Leave a comment