استیبل کوین الگوریتمی Djed در Cardano راه اندازی شد.

photo_2023-01-31_22-44-02

پس از ممیزی امنیتی موفق، استیبل کوین الگوریتمی، Djed، از ارائه‌دهنده خدمات DeFi COTI، در شبکه اصلی Cardano مستقر شد.
از زمان سقوط استیبل کوین الگوریتمی TerraUSD (UST) در می 2022، بسیاری از کاربران در فضای رمزنگاری نسبت به آن طبقه دارایی خاص خسته شده اند. بازار استیبل کوین های الگوریتمی نسبت به بالاترین حد خود قبل از فروپاشی Terra 10 برابر کاهش یافته است.
با این حال، این مانع توسعه‌دهندگان شبکه Cardano نشده است که با راه‌اندازی استیبل کوین بیش از حد وثیقه‌ دار اکوسیستم در 31 ژانویه پیشروی کنند. استیبل کوین الگوریتمی جدید، Djed (DJED)، در شبکه اصلی Cardano راه اندازی شد و به دلار ایالات متحده متصل شده و توسط ارز دیجیتال اصلی Cardano پشتیبانی می شود.
بر اساس این اعلامیه، توکن جدید اخیراً یک ممیزی امنیتی موفق را به پایان رسانده و بیش از یک سال در دست توسعه بوده است. DJED محصولی از Coti است، یک توسعه‌دهنده راه‌حل‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) در بلاک چین کاردانو، به‌عنوان وسیله‌ای برای DeFi جدید و فرصت‌های پرداخت.
قبل از راه‌اندازی استیبل کوین جدید کاردانو، ایده ایجاد یک استیبل کوین الگوریتمی دیگر باعث ایجاد لرزش در جامعه کریپتوهای آنلاین شد.
این یکی از آخرین به‌روزرسانی‌های اخیر از شبکه Cardano است که شامل اعلامیه‌ای از چارلز هاسکینسون، یکی از بنیانگذاران آن در 12 ژانویه است مبنی بر اینکه اکوسیستم از طریق زنجیره‌های جانبی سفارشی توسعه می‌یابد.

Related Posts

Leave a comment