استیبل کوین کاردانو Djed به زودی راه اندازی می شود.

photo_2022-07-02_11-01-00

طبق به‌روزرسانی‌های اخیر تیمش، Djed، استیبل کوین الگوریتمی کاردانو، که با همکاری شبکه COTI توسعه یافته است، ممکن است اندکی پس از راه‌اندازی شبکه اصلی Vasil Hard Fork راه‌اندازی شود.
در پست اخیر وبلاگ COTI، تیم Djed اظهار داشت: “ما همچنین منتظر برگزاری هارد فورک Vasil Cardano هستیم. هارد فورک Vasil امکان مقیاس پذیری را فراهم می کند که برای اجرای ایمن Djed در Mainnet لازم است.”
همانطور که قبلا توسط U.Today گزارش شده بود، پروپوزال هارد فورک شبکه آزمایشی Vasil ارسال شده است. این تغییرات هارد فورک ممکن است به محض 3 جولای در شبکه آزمایشی احساس شود. صرافی ها و SPOها (اپراتورهای استخر سهام) حداقل به چهار هفته آزمایش نیاز دارند، که تاریخ آزمایشی هارد فورک اصلی Vasil را در هفته آخر جولای قرار می دهد. .
به گفته تیم Djed، تکمیل Vasil Hard Fork و نتیجه گیری از ممیزی نهایی می تواند آغاز استقرار Djed در شبکه اصلی باشد.
Djed، استیبل کوین بیش از حد وثیقه Cardano، اخیراً در testnet راه اندازی شده است. گزارش‌های اخیر این تیم نشان می‌دهد که تا کنون بیش از 514,559 tDJED و بیش از 6,688,918 سکه ذخیره tSHEN ضرب شده است که نسبت ذخیره 653٪ را نشان می‌دهد.

برای اطمینان از ایمنی، کد روی زنجیره پس از راه‌اندازی شبکه آزمایشی تحت گواهینامه ممیزی سطح ۲ قرار گرفت. در حال حاضر مراحل اصلاحی زیر یادداشت های حسابرسی اعمال شده است و نسخه جدید کد در حال ارائه برای ممیزی نهایی است.

Related Posts