استیبل کوین USDC در Avalanche به 1 میلیارد دلار نقطه عطف دست می یابد.

photo_2022-04-08_21-04-14

USD Coin (USDC)، دومین استیبل کوین بزرگ در بخش ارزهای دیجیتال، عرضه خود را در بلاک چین آوالانچ (AVAX) با عملکرد بالا افزایش می‌دهد.

دیروز 7 آوریل 2022، عرضه در گردش آوالانچ (AVAX) برای اولین بار وارد منطقه 10 رقمی شد. آقای Allaire تاکید کرد که این یک دستاورد مهم برای آوالانچ (AVAX) و USD Coin (USDC) است.

اکوسیستم Avalanche (AVAX) به طور فزاینده ای برای استیبل کوین ها محبوب است: این اکوسیستم به طور بومی میزبان USDT، FRAX، TSD، UST، MIM و سایر دارایی های وابسته به USD است.

در حال حاضر، عرضه در گردش USDC بیش از 51 میلیارد دلار است. برای اولین بار در تاریخ، این شانس را دارد که از دو سوم ارزش بازاری که توسط رقیب اصلی خود، USD Tether (USDT) جمع آوری شده است، پیشی بگیرد.

ارزش بازار USDT 82.5 میلیارد دلار است. اکثریت قریب به اتفاق این مبلغ در اتریوم (ETH) صادر می شود، در حالی که EOS، Algorand (ALGO)، Avalanche (AVAX)، Tron (TRX)، بیت کوین Liquid، Solana (SOL)، Omni و SLP بیت کوین کش نیز توسط تتر استفاده می شود. .

Terra USD (UST)، بزرگترین استیبل کوین غیرمتمرکز، یک میلیارد دلار با پشت سر گذاشتن سومین استیبل کوین بزرگ، Binance USD (BUSD) در ارزش بازار فاصله دارد.

Related Posts

Leave a comment