افزایش بیش از 90 درصدی پروژه رمزنگاری لایه 2 متمرکز بر بازی پس از اعلام صندوق اکوسیستم جدید 80,000,000 دلاری.

IMG_20230606_121501_336


یک پروژه رمزنگاری لایه 2 متمرکز بر بازی، ارزش خود را در روز جمعه پس از اعلام یک صندوق اکوسیستم جدید 80 میلیون دلاری تقریباً دو برابر کرد.

COMBO (COMBO)، که قبلاً با نام Cocos-BCX شناخته می‌شد، خود را به عنوان «ارائه‌دهنده پیشرو راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری برای توسعه بازی‌های Web3» معرفی می‌کند.

توکن اصلی پروژه از معاملات حدود 1.00 دلار در اوایل صبح جمعه به بالاترین رقم 1.92 دلار در اواخر همان روز افزایش یافت که 92 درصد افزایش داشت.

آلتکوین از بالاترین سطح روز جمعه خود عقب نشینی کرده و در زمان نگارش این مقاله با قیمت 1.77 دلار معامله می شود.افزایش قیمت مدت کوتاهی پس از اعلام COMBO روی صندوق جدید خود اتفاق افتاد، که به گفته این پروژه، «بخش جدایی‌ناپذیری از چشم‌انداز COMBO برای ساخت مشترک جهان و رشد صنعت خواهد بود».

تیم COMBO 80 میلیون دلار به صندوق اکوسیستم اختصاص داده است.  این سرمایه‌ها در اختیار توسعه‌دهندگانی قرار می‌گیرد که بازی‌های وب 3 را در COMBO ایجاد می‌کنند – یک زنجیره لایه ۲ پیشرو متمرکز بر بازی.  علاوه بر بودجه، صندوق اکوسیستم همچنین امکان دسترسی به شبکه‌ای از مشاوران و پیشکسوتان صنعت بازی را برای توسعه‌دهندگان فراهم می‌کند که می‌توانند به راهنمایی متقاضیان موفق از طریق فرآیند توسعه بازی web3 کمک کنند.

Related Posts

Leave a comment