افزایش قیمت بیت کوین به دلیل اخبار اعلام سقف بدهی اخبار معامله آغاز شد.

IMG_20230528_105054_517

قیمت بیت کوین پس از انتشار اخباری مبنی بر رسیدن جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و کوین مک کارتی، جمهوری خواه ارشد، از 27000 دلار گذشت.

اخبار بازار کریپتو: پس از انتشار اخباری مبنی بر رسیدن جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن و کوین مک کارتی، جمهوری خواه ارشد، قیمت بیت کوین از 27000 دلار فراتر رفت. پرزیدنت بایدن در پست توییتری خود این توافق را تایید کرد و گفت که این یک گام مهم رو به جلو است که هزینه ها را کاهش می دهد. رئیس جمهور اذعان کرد که بدون این توافق، اقتصاد ایالات متحده شاهد یک نکول فاجعه بار و در نتیجه رکود اقتصادی، تأثیر بر حساب های بازنشستگی و از دست دادن میلیون ها شغل بود. شاید یادآوری شود که بایدن قبلاً گفته بود که با معامله ای که به سود معامله گران بازار کریپتو باشد، موافقت نخواهد کرد.

 پیش از این، مک کارتی توافقنامه معامله را اعلام کرد و گفت که رئیس جمهور چندین ماه وقت خود را تلف کرد و از مذاکره بر سر سقف بدهی خودداری کرد. اعلام معامله تنها چند روز قبل از ضرب الاجل 1 ژوئن 2023، پس از آن ممکن بود آشفتگی در بازارهای مالی ایجاد شود.

بایدن این خبر را تأیید کرد و گفت: من و رئیس مجلس مک کارتی اصولاً به توافق بودجه دست یافتیم. با این حال، هنوز مذاکرات بیشتری برای نهایی کردن متن قانونی انجام نشده است، قبل از اینکه توافق به مجلس نمایندگان و سنای ایالات متحده برسد. قرارداد آزمایشی شامل افزایش سقف بدهی 31.4 تریلیون دلاری دولت فدرال ایالات متحده است. در واقع، این توافق شامل افزایش سقف بدهی برای یک دوره دو ساله و محدود کردن هزینه ها است.

Related Posts

Leave a comment