اپلیکشن LINE بازار NFT خود را راه اندازی کرد.

IMG_20220414_171014_070

بخش توکن غیرقابل تعویض به پرتقاضاترین بخش در بازار ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. این به دلیل فرصت های زیادی برای کسب درآمد در بخش با رشد سریع است. با این کار، معامله گران بیشتری همچنان در این بخش ظاهر می شوند. در تلاش برای ارائه این سرویس به کاربران مستقر در ژاپن، پلت فرم پیام رسانی مستقر در ژاپن، LINE، راه اندازی بازار NFT خود را اعلام کرده است.
طبق اعلامیه، بازار LINE NFT با خدمات منحصر به فرد NFT به کاربران سراسر ژاپن خدمات ارائه می دهد. این اطلاعیه همچنین در مورد مشارکت شرکت با نهاد دیگری، یوشیموتو کوگیو، برای رسیدن به هدف خود صحبت می کند. با به روز رسانی جدید، LINE قصد دارد بیش از 40000 NFT را بر روی پلتفرم خود ارائه دهد که برای بیش از 90 میلیون کاربر باز است.

این اعلامیه همچنین در مورد اولین NFT هایی که پلتفرم را زیبا می کنند صحبت می کند، با توجه به این که شرکت هدف خود را روی ویدیوهای Yoshimoto Theatres قرار داده است. علاوه بر آن، NFT نیز وجود خواهد داشت که Patlabor، پلیس سیار را به تصویر می‌کشد. همچنین، LINE اشاره کرده است که با گذشت زمان NFT های بیشتری را روی پلتفرم عرضه خواهد کرد.

LINE همچنین فضای ذخیره سازی را برای کاربرانی که NFT ها را روی پلتفرم با کیف پول BitMa متعلق به این شرکت خریداری می کنند، فراهم کرده است. بر اساس این اعلامیه، پروژه کیف پول BitMa توسط LINE و BitMax، یک صرافی رمزنگاری معروف در بازار، کار شده است. این برنامه به توسعه مجدد و تعریف مجدد مفاد خود ادامه داد تا مطابق با آنچه که جمعیت گرسنه ارزهای دیجیتال به سمت آن حرکت می کنند.
برخی از ویژگی‌های جدیدی که در چند ماه گذشته عرضه شد شامل پرداخت برای اقلام با استفاده از دارایی‌های دیجیتال بود. قابل ذکر است، معامله‌گران تنها می‌توانند با توکن LINK، دارایی دیجیتالی پلتفرم، در چندین تاجر در کشور پرداخت کنند. LINE همچنان در بازار ژاپن موج می زند و برنامه پرداخت چند سال پیش یک بخش اولیه ارزهای دیجیتال را ایجاد کرد.

Related Posts

Leave a comment