اپل ممکن است با شرکت رندر (RNDR) Crypto Token شریک شود.

IMG_20230606_135506_567

محصولی مرتبط با شبکه Render (RNDR) که رندر GPU توزیع شده در بلاک چین را ارائه می دهد، در رویداد اپل ذکر شد.

محصولی مرتبط با شبکه Render (RNDR)، که رندر GPU توزیع شده را در بلاک چین ارائه می‌کند، در رویداد اپل در روز دوشنبه به عنوان بخشی از رویداد اصلی ذکر شد. توکن‌های رمزنگاری مبتنی بر هوش مصنوعی مانند Render و SingularityNET در زمان‌های اخیر محبوبیت پیدا کرده‌اند. در همین حال، چت ربات‌های هوش مصنوعی و سایر محصولات، علی‌رغم انتظارات گسترده، هنوز پرداخت‌های کریپتو را ادغام نکرده‌اند. انتظار می رفت که کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل در سال 2023 با راه اندازی هدست ویژن پرو، راه را برای ادغام رمزنگاری باز کند.

با این حال، هیچ ویژگی یا به‌روزرسانی مربوط به بازار کریپتو در طول کنفرانس WWDC ذکر نشد. با این حال، به نظر می‌رسد که اپل برای شراکت با OTOY Inc.، شرکتی که مدیر عامل آن نیز مسئولیت تأسیس شبکه Render را بر عهده دارد، در موقعیت مناسبی قرار دارد.

در طول رویداد اصلی اپل در روز دوشنبه، شرکت سازنده آیفون Octane X را که یک ویژگی رندر GPU است که در فروشگاه App Mac در دسترس است، معرفی کرد. اکتان به طور مستقیم با توکن Render (RNDR) مرتبط است زیرا OTOY شرکت پشت هر دو محصول است. ژول اورباخ، مدیرعامل OTOY، در سال 2016 Render Token را برای ارائه راه‌حل‌های رندر مبتنی بر GPU غیرمتمرکز تأسیس کرد. از این رو، گمانه زنی می شود که به زودی ممکن است همکاری بین اپل و اکتان وجود داشته باشد.  

با این حال، هدست ویژن پرو، محصول واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) اپل، در ابتدا به عملکرد شبکه Render برای رندر GPU نیاز داشت. اپل در طول این رویداد به چنین مشارکتی اشاره نکرد.

Related Posts

Leave a comment