ایلان ماسک اعلام کرد که از سمت مدیرعاملی توییتر کناره‌گیری می‌کند.

IMG_20230513_100940_178

به زودی مدیر عامل سابق، رئیس اجرایی و مدیر فناوری توییتر خواهد شد و بر عملکرد محصول، نرم افزار و سیستم نظارت خواهد کرد.

ایلان ماسک، مدیر عامل توییتر اعلام کرده است که تا شش هفته دیگر به سمت ریاست اجرایی و مدیر ارشد فناوری پلتفرم رسانه‌های اجتماعی تغییر خواهد کرد.

 ماسک در یک توییت در 11 مه گفت که مدیر عامل جدیدی را برای X Corp – شرکت مادر توییتر – استخدام کرده است که احتمالاً از اواخر ژوئن یا اوایل جولای جایگزین او خواهد شد. این زن که نامش فاش نشده، ماسک را دنبال خواهد کرد، کسی که در اکتبر 2022 پس از تکمیل یک خرید 44 میلیارد دلاری، پلتفرم رسانه های اجتماعی را به دست گرفت.

 به گفته مدیر عامل سابق که به زودی منصوب می شود، او بر عملکرد محصول، نرم افزار و سیستم نظارت خواهد داشت. ماسک پس از تصاحب مدیریت، پاراگ آگراوال، مدیرعامل سابق را برکنار کرد. آگراوال جانشین جک دورسی، یکی از بنیانگذاران پلتفرم شد که اولین بار در سال 2006 راه اندازی شد.

 ماسک که زمانی ثروتمندترین فرد جهان بود، برای اولین بار در آوریل 2022 برنامه‌های خود را برای تصاحب توییتر اعلام کرد. او در دوران مدیرعاملی خود، بسیاری از سیاست‌های بحث‌برانگیز شرکت، از جمله حذف تدریجی سیستم تأیید اعتبار پلتفرم، تغییر مختصر لوگوی توییتر به Dogecoin را اعمال کرده است.

Related Posts

Leave a comment