ایلان ماسک مایکروسافت را به شکایت تهدید می کند، ادعا می کند که هوش مصنوعی در داده های توییتر آموزش دیده است.

IMG_20230420_091354_269

رئیس توییتر مدعی شد که مایکروسافت برای آموزش هوش مصنوعی خود و فروش داده ها به دیگران، اطلاعات را از این پلتفرم حذف کرده است.

مایکروسافت با شکایت تسلا و مدیرعامل توییتر، ایلان ماسک، تهدید شده است که مدعی است شرکت فناوری بزرگ به طور غیرقانونی هوش مصنوعی خود را در داده‌های توییتر آموزش داده است.در 19 آوریل، ماسک در پاسخ به پستی مبنی بر اینکه مایکروسافت پشتیبانی از توییتر را در 25 آوریل در سراسر ابزارهای تبلیغات اجتماعی آنلاین خود، کمپین‌های هوشمند و چند پلتفرم خود متوقف می‌کند، توئیت کرد که «زمان شکایت» فرا رسیده است.

 آنها به طور غیرقانونی با استفاده از داده های توییتر آموزش می دادند.

ماسک ادعاهای دیگری را مطرح کرد مبنی بر اینکه مایکروسافت با حذف تبلیغات و «سپس فروش داده های ما به دیگران» داده های توییتر را «خروجی» می کند.من پذیرای ایده‌ها هستم، اما حذف پایگاه داده توییتر، پول‌زدایی از آن (حذف تبلیغات) و سپس فروش داده‌هایمان به دیگران راه‌حل برنده‌ای نیست.

تصمیم مایکروسافت برای کنار گذاشتن توییتر به این معنی است که مشتریانش علاوه بر ایجاد، مدیریت، مشاهده و زمان‌بندی توییت‌ها، از طریق ابزارهایش، دسترسی به حساب‌های توییتر خود را از دست خواهند داد.وب سایت مایکروسافت می گوید فیس بوک، اینستاگرام و لینکدین همچنان در دسترس مشتریان مایکروسافت هستند.

 تصمیم مایکروسافت چند ماه پس از توقف دسترسی رایگان توییتر به API توییتر برای نسخه‌های 1.1 و 2 صورت گرفت.

Related Posts

Leave a comment