بازار NFT بایننس اعلام کرد که کاربران به زودی می توانند با استفاده از کیف پول های موجود، NFT بیت کوین را در پلتفرم خود معامله و خریداری کنند.

IMG_20230510_105757_191

از آنجایی که بازارهای بیشتری به پذیرش و ارائه دارایی‌های دیجیتال ادامه می‌دهند، نسخه‌های معمولی بیت‌کوین که به‌عنوان NFT بیت‌کوین نیز شناخته می‌شوند، به کانون توجه فضای Web3 باز شده‌اند. در 9 می، صرافی ارزهای دیجیتال بایننس اعلام کرد که از بیت کوین Ordinals در بازار NFT خود در اواخر ماه می پشتیبانی خواهد کرد. این توسعه اکوسیستم NFT چند زنجیره ای بایننس را گسترش می دهد تا شبکه بیت کوین را نیز در بر بگیرد.

 پیش از این، بازار NFT بایننس با سایر شبکه‌های غیرمتمرکز، از جمله BNB Chain، Ethereum و Polygon یکپارچه شده بود.

 مایور کامات، رئیس محصولات بایننس، در مورد گسترش عرضه در بازار و بیت کوین اظهار نظر کرد. این به‌روزرسانی به کاربران بایننس اجازه می‌دهد تا از حساب‌های موجود بایننس، بیت‌کوین را خریداری و معامله کنند. بر اساس این اعلامیه، این به‌روزرسانی همچنین شامل پشتیبانی حق امتیاز و «فرصت‌های درآمدزایی اضافی» برای کسانی است که بیت کوین Ordinals ایجاد می‌کنند.

قبل از اعلام بایننس، صرافی ارزهای دیجیتال OKX به طور مشابه در اواخر آوریل اعلام کرد که بیت کوین را به اکوسیستم بازار و کیف پول خود می آورد. به گفته حیدر رفیق، مدیر ارشد بازاریابی در OKX، در ابتدا، کاربران OKX می‌توانستند با استفاده از حساب‌های خود، موارد معمولی را مشاهده و ذخیره کنند، با این که در آینده به آنها اشاره شود.

Related Posts

Leave a comment