بازار NFT LooksRare نسخه 2 را راه اندازی کرد و هزینه ها را از 2٪ به 0.5٪ کاهش داد.

IMG_20230408_110923_997

نسخه قبلی بازار توکن غیرقابل تعویض تا 13 آوریل 2023 غروب خواهد کرد.بر اساس اعلامیه 6 آوریل این شرکت، LooksRare، بازار توکن غیرقابل تعویض (NFT) به نسخه 2 ارتقا یافته است، هزینه ها را تا 75 درصد کاهش داده و چندین ویژگی دیگر را پیاده سازی کرده است.پلتفرم LooksRare نسخه 1 برای هر معامله 2٪ شارژ می شود. این مقدار در نسخه 2 به 0.5٪ کاهش یافته است. علاوه بر این، v2 قراردادهای کارآمدتری برای گاز دارد که به کاربران اجازه می دهد در مقایسه با نسخه قبلی برنامه تقریبا 30٪ در هزینه های گاز صرفه جویی کنند. این شرکت توضیح داد که در نسخه 2، فروشندگان اتر را دریافت می کنند.به جای Wrapped Ether (WETH) برای اکثر فروش ها، و قراردادهای هوشمند امکان خرید و فروش عمده سفارشات را در صورتی که کاربر بخواهد چندین معامله را به طور همزمان انجام دهد،انجام میدهد. علاوه بر این، تجمیع‌کننده‌ها اکنون می‌توانند گیرنده‌های سفارشی را پیاده‌سازی کنند و به کاربران این امکان را می‌دهند که یک NFT را با یک کیف پول بخرند اما آن را به دیگری ارسال کنند.فروشندگان همچنین می‌توانند NFT‌های خود را برای فروش در قیمت‌های رمزی به جای اتریوم فهرست کنند، از جمله برای قیمت ثابت دلار آمریکا که باید با اتریوم معادل پرداخت شود. این تیم در یک پست جداگانه در 7 آوریل گفت که LooksRare نسخه 1 غروب خواهد کرد. در 12 آوریل، بخش جلویی برنامه دیگر به کاربران اجازه نخواهد داد که حراج های نسخه 1 را از طریق API عمومی ارسال کنند. تمام حراج‌های فعلی نسخه 1 در ساعت 10 صبح UTC در 13 آوریل از وب‌سایت حذف می‌شوند و خود قراردادهای هوشمند از طریق عملکرد مدیریت در ساعت 11:00 صبح UTC غیرفعال خواهند شد.واکنش‌ها به این اعلامیه عمدتا مثبت بود، زیرا بسیاری از کاربران LooksRare معتقد بودند که ویژگی‌های جدید چالشی قوی برای رقبایی مانند OpenSea و Blur ایجاد می‌کند.

اما همه متقاعد نشده بودند که LooksRare v2 تغییری کافی برای جذب کاربران از سایر پلتفرم ها خواهد بود. برخی از کاربران بیان کردند که نسخه 2 همچنان نمی‌تواند مشوق‌های رمز خوبی ارائه کند یا اجازه نمی‌دهد مجموعه‌های کافی فهرست شوند.

 LooksRare در اکتبر با بحث‌هایی مواجه شد که تصمیم گرفت حق امتیاز محتواسازان را حذف کند. با این حال، از رونق اخیر قیمت‌های NFT نیز سود برده است.

 

Related Posts

Leave a comment