بانکJPMorgan با ثبت اختراع جدید “IndexGPT” به مسابقه هوش مصنوعی می پیوندد.

IMG_20230529_124147_526

غول بانکی JPMorgan با ثبت اختراع برای یک رقیب بالقوه ChatGPT در حال ورود به دنیای هوش مصنوعی است.

 در یک پرونده جدید در اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده (USPTO)، این بانک تلاش می‌کند علامت تجاری «IndexGPT»، یک سیستم هوش مصنوعی که JPMorgan می‌گوید برای اهداف تجاری و تجاری استفاده می‌شود، ثبت کند.

 بر اساس این پرونده، جی پی مورگان قصد دارد از هوش مصنوعی برای “استفاده در نرم افزار رایانه ای انتخاب اوراق بهادار مالی و دارایی های مالی” و همچنین “تجزیه و تحلیل و انتخاب اوراق بهادار متناسب با نیاز مشتری” استفاده کند.

 ماه گذشته، جیمی دیمون، مدیر اجرایی جی‌پی مورگان، در نامه‌ای به سهامداران بر اهمیت هوش مصنوعی تاکید کرد و گفت که این هوش مصنوعی برای آینده شرکت ضروری است.

 شرکت ما به دلیل ظرفیت محاسباتی بر حسب تقاضا، انعطاف پذیری، توسعه پذیری و سرعت خود به ابر نیاز دارد. رویکردهای مبتنی بر ابر بومی در نهایت سریع‌تر، ارزان‌تر و همسو با جدیدترین تکنیک‌های هوش مصنوعی خواهند بود و به ما دسترسی آسانی به ابزارهای توسعه‌دهنده دائماً در حال تکامل را می‌دهند.

 ما بیش از 2 میلیارد دلار برای ساخت مراکز داده جدید مبتنی بر ابر هزینه کرده‌ایم و در حال کار برای مدرن‌سازی بخش قابل توجهی از برنامه‌های کاربردی خود (و پایگاه‌های داده مرتبط با آنها) هستیم تا در محیط‌های ابری عمومی و خصوصی ما اجرا شوند.»

Related Posts

Leave a comment