بایننس تا 30 نوامبر خدمات کریپتو برای ژاپن را به حالت تعلیق در می آورد.

IMG_20230528_114229_603

بایننس اعلام کرده است که خدمات خود را برای ساکنان ژاپن در حالی که برای راه اندازی “Binance Japan” آماده می شود و در عین حال مطابق با مقررات ارزهای دیجیتال است، پایان می دهد.

 روز شنبه، بایننس، بزرگترین صرافی رمزارز جهان، از 30 نوامبر 2023، خدمات رمزنگاری خود را برای ساکنان ژاپن متوقف کرد. این تصمیم به عنوان بخشی از تلاش‌های مداوم بایننس برای پیروی از استانداردهای نظارتی و تضمین انطباق اتخاذ شد. در کشورهایی که غول رمزارز فعالیت می کند.در تلاش برای پیروی از دستورالعمل‌های نظارتی، صرافی Binance به طور فعال در حال توسعه پلت فرم محلی خود – Binance Japan – است که قرار است در تابستان سال 2023 راه‌اندازی شود. هدف پلتفرم اختصاصی این است که به طور خاص به کاربران ژاپنی پاسخ دهد و یک سیستم سازگار و کاربر را فراهم کند. تجربه تجارت دوستانه در داخل کشور

 به منظور اطمینان از تغییر روان، صرافی یک پیوند مهاجرت ارائه می‌کند که به کاربران ژاپنی اجازه می‌دهد فرآیند تأیید هویت (KYC) خود را تکمیل کنند. طبق بیانیه رسمی منتشر شده، پیوند از 1 اوت تا 30 نوامبر قابل دسترسی خواهد بود و برای کاربران بسیار مهم است که روند KYC را برای رعایت مقررات جدید تکمیل کنند.

راه اندازی بایننس ژاپن یک پلتفرم بومی سازی شده را در اختیار کاربران قرار می دهد که تجربه ای کاربرپسند و با پشتیبانی محلی فیات ارائه می دهد. در ماه های اخیر، بایننس فعالیت های خود را در سراسر مرزهای بین المللی گسترش داده است. پیش از این، این شرکت در اخذ مجوز دارایی دیجیتال از وزارت دارایی تایلند موفق بود. این به صرافی اجازه داد تا یک پلتفرم تجاری جدید به نام “Gulf Binance” ایجاد کند که یک سرمایه گذاری مشترک بین Binance و Gulf Innova Co., Ltd است.

Related Posts

Leave a comment