بایننس رئیس جدیدی را برای بازارهای منطقه ای در میان بررسی های نظارتی منصوب کرد.

IMG_20230530_113257_009

بایننس، غول مبادلات رمزنگاری، ریچارد تنگ را به عنوان نظارت بر بازارهای منطقه ای خارج از ایالات متحده در بحبوحه بررسی های نظارتی رو به رشد منصوب کرده است.

بایننس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان از نظر حجم معاملات، ریچارد تنگ را برای نظارت بر تمام بازارهای منطقه ای خود در خارج از ایالات متحده منصوب کرده است.  بایننس مدتی است که با نظارت نظارتی از سوی رگولاتورهای ایالات متحده مواجه شده است.

ریچارد تنگ، که در آگوست 2021 به عنوان مدیرعامل سنگاپور به بایننس پیوست، موقعیت جدید خود را در لینکدین فاش کرد.بایننس این تغییر را زمانی انجام داده است که به طور مداوم برای موارد عدم انطباق از سوی رگولاتورهای ایالات متحده تحت نظارت بوده است، در حالی که در کشورهای دیگر نیز با فشار مواجه شده است.  صرافی کریپتو اوایل این ماه از کانادا خارج شد، زیرا این کشور مقررات سخت‌گیرانه‌ای را برای پلت‌فرم‌های معاملات کریپتو وضع کرد، در حالی که استرالیا ماه گذشته مجوز خدمات مالی صرافی را در بحبوحه تحقیقات نظارتی لغو کرد.

پیش از پیوستن به بایننس، تنگ در موسسات مالی مختلفی مانند Singapore Exchange Ltd، Monetary Authority of Singapore و بازار جهانی ابوظبی کار می کرد.

Related Posts

Leave a comment