بایننس «همه فعالیت‌های متمرکز بر اسرائیل» را به دنبال درخواست نظارتی متوقف کرد.

photo_2022-02-17_19-34-39

سازمان بازار سرمایه گفت: به دنبال مداخله بازار سرمایه، بایننس در این مرحله بازاریابی برای اسرائیلی ها را متوقف کرده و تمام فعالیت ها بر اسرائیل متمرکز شده است تا اینکه موضوع صدور مجوز را بررسی کنیم.
بر اساس گزارش‌ها، صرافی بزرگ ارز دیجیتال Binance به دنبال درخواست یکی از تنظیم‌کننده‌های مالی این کشور برای صدور مجوز، فعالیت‌ها و بازاریابی برای اسرائیلی‌ها را متوقف کرده است.

بر اساس گزارشی که روز پنجشنبه از خبرگزاری گلوبز مستقر در اسرائیل منتشر شد، سازمان بازار سرمایه، بیمه و پس‌انداز از بایننس درخواست کرده است اطلاعاتی در مورد خدماتی که به اسرائیلی‌ها ارائه می‌دهد و همچنین هرگونه مجوزی که تحت آن فعالیت می‌کند، ارائه دهد. طبق گزارش‌ها، رگولاتوری که مسئول رسیدگی به مجوزهای شرکت‌های رمزنگاری است، هرگز درخواستی از بایننس دریافت نکرد که به صرافی اجازه دهد در اسرائیل تجارت کند.

در جولای 2021، Changpeng Zhao، مدیرعامل و موسس بایننس گفت که می‌خواهد این صرافی با تنظیم‌کننده‌های محلی همکاری کند زیرا دفاتری در کشورهای دیگر ایجاد می‌کند. با این حال، بایننس همچنان با نظارت قانونی مواجه است زیرا مقامات ایتالیا، مالزی، لهستان، آلمان، بریتانیا، جزایر کیمن، تایلند، کانادا، ژاپن، سنگاپور و سایر کشورها بیانیه‌هایی را صادر کرده‌اند که ادعا می‌کنند صرافی غیرقانونی عمل می‌کند یا هشدار داده‌اند. سرمایه گذاران احتیاط کنند
اسرائیل با جمعیتی حدود 9 میلیون نفر، ظاهراً از معرفی دارایی های دیجیتال تحت چارچوب قانونی مناسب استقبال کرده است.

Related Posts

Leave a comment