با کاهش بازار کریپتو، میلیون‌ها XRP توسط نهنگ‌های برتر تصاحب شد.

IMG_20230509_122948_228

قیمت XRP در کنار بقیه بازار کریپتو کاهش یافت که ناشی از عدم اطمینان اقتصاد کلان و نگرانی‌های صنعت بود.

بایننس، بزرگترین صرافی رمزارز جهان از نظر حجم معاملات، برداشت بیت کوین را در دو نوبت متوقف کرد زیرا شبکه بیت کوین شاهد تراکم غیرعادی بود. اگرچه برداشت‌های بیت‌کوین در بایننس از سر گرفته شده است، بیت‌کوین و بقیه بازار کریپتو هنوز نتوانسته‌اند FUD ایجاد شده را در حالی که به تجارت با ضرر ادامه می‌دهند، از بین ببرند. در زمان نگارش این مقاله، XRP 5.33 درصد در 24 ساعت گذشته کاهش یافت و به 0.433 دلار رسید. قیمت XRP پس از تلاش ناموفق گاوها برای بالا بردن قیمت خود از سطح 0.54 دلار در اواسط آوریل شاهد کاهش مداوم بوده است.

فروش ارزهای دیجیتال از آغاز ماه مه تاکنون به چشم انداز مثبت XRP کمک نکرده است، به طوری که XRP تنها دو روز سبز از هشت روز را در ماه ثبت کرده است. فروش، XRP را به پایین‌تر از سطح کلیدی روزانه MA 50 در 0.48 دلار رساند زیرا خرس‌ها مهلتی نشان ندادند. اکنون، به نظر می رسد که XRP به سطح فروش بیش از حد نزدیک شده است، همانطور که در RSI روزانه نشان داده شده است، که نزدیک به 30 است. قرائت RSI 30 یا کمتر اغلب نشان دهنده شرایط فروش بیش از حد یا کمتر از ارزش گذاری است. در این سناریو، پس از تایید شرایط فروش بیش از حد، XRP ممکن است شاهد یک بازگشت تسکین باشد. از سوی دیگر، در صورت تداوم کاهش، نزدیکترین پشتیبانی اصلی برای XRP با MA 200 روزانه 0.41 دلار همزمان خواهد شد.

با توجه به افت اخیر XRP، نهنگ ها یا دارندگان بزرگ در حال حرکت در شبکه هستند. ردیاب داده های رمزنگاری شده Whale Alert چند حرکت عظیم XRP را در 24 ساعت گذشته مشاهده کرده است. آخرین مورد انتقال 50 میلیون XRP به ارزش 21,874,438 دلار از صرافی Crypto.com به یک کیف پول ناشناخته نهنگ بود.

Related Posts

Leave a comment