با کاهش میانگین هزینه شبکه به 0.88 دلار، آینده اتریوم نامشخص به نظر می رسد.

photo_2022-07-10_18-59-33

میانگین کارمزد شبکه در اتریوم با کاهش ارزش به زیر سطح 0.9 دلار که اکثر کاربران امیدوار بودند آن را حفظ کنند، ضربه دیگری خورد. کاهش متوسط ​​هزینه می تواند نشانه نگران کننده ای باشد که وضعیت شبکه و کل صنعت را نشان می دهد.
کاهش استفاده از شبکه علاوه بر افت شدید ارزش ETH است که از زمان رسیدن ATH در نوامبر بیش از 70 درصد کاهش یافته است. چنین کاهش شدیدی در ارزش باعث خروج گسترده وجوه از شبکه شد.
با کاهش قیمت اتریوم، درآمد پروژه های مبتنی بر شبکه نیز به شدت کاهش می یابد. صنعت DeFi که یکی از سوخت های اصلی برای کارمزدها و درآمد اتریوم بود، در سه ماهه گذشته سقوط چشمگیری را نشان داد زیرا TVL در اتریوم از 153 میلیارد دلار به 47 میلیارد دلار سقوط کرد.
آخرین باری که بازار میانگین کارمزد اتریوم را در حدود 0.9 دلار مشاهده کرد، جولای 2020 بود، زمانی که قیمت دومین ارز دیجیتال بزرگ در بازار در محدوده 450 دلار قرار داشت.
اتریوم (ETH) تعداد کیف‌پول‌های غیرصفر چاپ شده در تمام زمان‌ها: گلاس‌نود
کاهش احتمالی آن به 500 دلار آسیب زیادی به درآمد شبکه وارد می‌کند و میانگین کارمزد را حتی پایین‌تر می‌آورد، که ممکن است باعث کاهش بیشتر در استفاده از اتریوم و ایجاد مشکل اضافی برای پروتکل‌های موجود شود.

در مورد ارزش بازار اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ در حال حاضر در تلاش است تا جایگاهی بالاتر از 1200 دلار به دست آورد که در صورت موفقیت، در صورت مواجه شدن بازار با افزایش جریان ورودی، امکان بازیابی اتریوم فراهم خواهد شد.

پیش از این، تحلیلگر Fidelity به دنبال کنندگان خود گفته بود که بیت کوین و اتریوم بسیار کم ارزش هستند و در آستانه رسیدن به انتهای اصلاح هستند، که توسط شاخص های فنی مانند شاخص قدرت نسبی و موارد دیگر تأیید می شود.

Related Posts