برنامه رسانه اجتماعی Web3 که به سازندگان با کریپتو پاداش می‌دهد در اپ استور منتشر می‌شود.

photo_2022-04-02_21-40-01

پلتفرم رسانه اجتماعی مبتنی بر بلاک چین به کاربران برای ایجاد و مدیریت محتوا با رمزنگاری پاداش می‌دهد.

و APPICS، یک شرکت بلاک چین مستقر در خارج از سوئیس است. این تیم با ماموریت «Passion Rewarded» عمل می‌کند، و مردم را در سراسر جهان توانمند می‌سازد تا بتوانند برای فعالیت‌های رسانه‌های اجتماعی خود با ارائه محصول اصلی خود، برنامه APPICS، ارز دیجیتال کسب کنند.

با این حال، با وجود بسیاری از اپلیکیشن‌ها، سوال منطقی برای کاربران این است که چه چیزی این پیشنهاد را از بقیه متفاوت می‌کند. یکی از بنیانگذاران APPICS و مدیر ارشد اجرایی Uma Hagenguth به اشتراک می گذارد، “APPICS چیزی بیش از یک برنامه رسانه اجتماعی دیگر است. این شبکه‌های اجتماعی، قدرت بلاک چین، NFT، متاورس و سایر فناوری‌های آینده را ترکیب می‌کند تا دنیای دیجیتال را با دنیای واقعی پیوند دهد و راه‌حل‌های غیرمتمرکز و شفاف‌تری را برای مردم از سراسر جهان فراهم کند.

در هسته خود، برنامه APPICS طراحی شده است تا نحوه درک جهان از رسانه‌های اجتماعی را تغییر دهد و به سازندگان اجازه می‌دهد تا از طریق محتوا و تعاملی که ایجاد می‌کنند، با ارز دیجیتال پاداش دریافت کنند.

هدف APPICS این است که لایک ها را که یک ویژگی مشترک در رسانه های اجتماعی سنتی است، از طریق فناوری زیربنایی خود به ارز تبدیل کند. کاربران می توانند از اشتراک گذاری محتوا در پلتفرم و سایر فعالیت ها مانند رای دادن و نظر دادن درآمد کسب کنند. این پلتفرم بر روی بلاک چین Telos (TLOS) ساخته شده است که توسط EOSIO، یکی از سریع‌ترین و سبزترین بلاک چین‌ها در جهان، که تنها 0.000001 کیلووات ساعت در هر تراکنش استفاده می‌کند، ساخته شده است.

برنامه APPICS با مقابله با مسائل رسانه های اجتماعی امروزی، مانند سانسور و الگوریتم های مزاحم، خود را از دیگر برنامه های رسانه های اجتماعی متمایز می کند. از طریق مکانیسم پاداش غیرمتمرکز شفاف خود، که به کاربران امکان می‌دهد تخصیص پاداش‌ها را در پلتفرم انتخاب کنند، به کاربران قدرت می‌دهد.

Related Posts

Leave a comment