بلاک چین الروند میزبان بازار NFT و سیستم نام دامنه ICI Bucharest است.

photo_2022-06-15_12-16-17

بلاک چین قراردادهای هوشمند نسل بعدی الروند (EGLD) مبنای فناوری برای دو پیشرفت حیاتی خواهد بود که برای رفع موانع پذیرش بلاک چین در منطقه اتحادیه اروپا طراحی شده است.

طبق اعلامیه رسمی که توسط نمایندگان اتحادیه اروپا و اکوسیستم بلاک چین الروند به اشتراک گذاشته شده است، این پروتکل قرار است برای اولین بار در بازار NFT نهادی خود راه اندازی شود.
پلتفرم جدید که «سیستم ملی برای صادرکنندگان و دارایی های دیجیتال» نام دارد، راه حلی بی نظیر برای رومانی و اتحادیه اروپا خواهد بود. این امکان انتقال داده را برای مقامات دولتی با استفاده از فناوری DLT و NFT فراهم می کند.

یعنی به شهروندان و مقامات اجازه می دهد اسناد رسمی، اسناد ملکی یا گواهی های مالکیت مختلف را دیجیتالی، دسترسی، انتقال و ذخیره کنند.

آدریان ویکتور وورا، مدیر کل ICI Bucharest (موسسه ملی تحقیق و توسعه در انفورماتیک رومانی)، اهمیت حیاتی این پروتکل را برای پذیرش جهانی وب 3 برجسته می کند:

هدف توسعه همکاری بین شهروندان و موسسات با استفاده از یک چارچوب دیجیتال مدرن است. فناوری‌های Web3 می‌توانند مدیریت عمومی را متحول کنند و به نهادها و فرآیندهای آن کمک کنند تا از نظر کارایی و سرعت به جلو جهش کنند و در عین حال هزینه‌ها، هزینه‌های سربار و فعالیت‌های بوروکراتیک بیش از حد را کاهش دهند.

جایگزین غیرمتمرکز DNS در الروند برای تغییر روایت در Web3
علاوه بر این، الروند میزبان یک سیستم نام دامنه غیرمتمرکز جدید (DNS) و پروتکل دامنه سطح بالا (TLD) خواهد بود. هر دو ابزار قرار است جایگزین سیستم‌های نام دامنه متمرکز شوند و مقاومت در برابر حمله و یکپارچگی اتصال جهانی اینترنت را افزایش دهند.

بنابراین، 3200 اعتبارسنجی الروند، دسترسی به منابع خدمات عمومی را در قلمرو رومانی و اتحادیه اروپا ارتقا می دهند.

Related Posts