بلاک چین Terra به دنبال سقوط قیمت LUNA رسما متوقف شد.

IMG_20220512_213925_943

اعتبار دهندگان تصمیم گرفتند تا عملیات زنجیره ای را در روز پنجشنبه به دلیل حملات حکومتی متوقف کنند زیرا توکن LUNA بیش از 99٪ سقوط کرد.

اعتبار دهندگان بلاک چین Terra تصمیم گرفته اند فعالیت شبکه را در روز پنجشنبه به طور رسمی متوقف کنند تا از حملات حاکمیتی به دنبال کاهش شدید ارزش توکن LUNA جلوگیری کنند.
هندل رسمی توییتر Terraform Labs تایید کرد که شبکه بلاک چین در ارتفاع بلوک 7603700 متوقف شده است. این حرکت به دنبال مجموعه‌ای از رویدادهای چشمگیر است که باعث کاهش بی‌سابقه قیمت LUNA و استیبل کوین TerraUSD مرتبط با آن، همچنین به نام UST شد. استیبل کوین که برای حفظ برابری الگوریتمی با دلار ایالات متحده طراحی شده بود، اوایل این هفته قبل از سقوط به زیر 0.30 دلار، پیوند خود را از دست داد.

بلاک چین Terra رسما در ارتفاع بلوکی 7603700 متوقف شد.

اعتبار سنجی Terra تصمیم گرفته اند زنجیره Terra را متوقف کنند تا از حملات حاکمیتی به دنبال تورم شدید $LUNA و کاهش قابل توجه هزینه حمله جلوگیری کنند.

با کاهش بیش از 99 درصدی قیمت LUNA، Terraform Labs دیگر مطمئن نیست که بتواند از حملات حاکمیتی جلوگیری کند. به عبارت دیگر، اپراتور اکوسیستم روز پنجشنبه در توییتی نوشت: کاهش قیمت “به طور قابل توجهی هزینه حمله را کاهش داد.”
همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، قراردادهای LUNA/UST برای حذف بایننس در نظر گرفته شده است، زمانی که جفت معاملاتی به زیر 0.005 USDT رسید که قبلاً اتفاق افتاده است. حذف از فهرست قرار است در 12 می در ساعت 3:30 بعد از ظهر UTC انجام شود.