بنیاد لونا 1.5 میلیارد دلار بیت کوین که با قیمت 47000 دلار خریداری کرده بود به قیمت 33000 دلار می فروشد.

photo_2022-05-09_15-13-42

 بنیاد لونا که مسئول پایداری استیبل کوین UST است که توسط Terra و رهبری آن Do Kwon ارائه شده است، اعلام کرد که یک “وام” به بازارسازان طراحی شده برای دفاع از استیبل کوین ارائه می دهد.
در حالی که Do Kwon به طور مشخص اشاره نکرده است که با وجوه ارائه شده چه اتفاقی خواهد افتاد، به احتمال زیاد «وام» به بازارسازان بیشتر شبیه یک سفارش فروش انبوه است. این بنیاد از عواید حاصل از بازخرید UST که برای لحظه‌ای در آخر هفته پای خود را از دست داد، استفاده خواهد کرد.
اعضای جامعه Terra ناامیدی خود را از وضعیتی که در اطراف استیبل کوین به وجود آمد ابراز کردند. LFG 1.5 میلیارد دلار از کل دارایی های بیت کوین خود را معامله کرد، که اساساً بیش از نیمی از کل وثیقه در پایین بازار است، که نیازی به فشار فروش اضافی ندارد.

کاربران دیگر Do Kwon را به عدم شفافیت متهم کردند در حالی که تصمیم گرفتند بر همه دارندگان UST تأثیر بگذارند و خواستار اطلاعات بیشتر و توضیح بیشتر شوند. اما یکی از بنیانگذاران Terra استدلال کرد که در موقعیت هایی مانند دیروز، سرعت کلید است و او بر اساس علاقه بنیاد و دارندگان UST تصمیم گرفت.
به دنبال آشفتگی بازار و کاهش سریع بیت کوین، وحشت در بازار ارزهای دیجیتال پدیدار شد که باعث خروج نقدینگی گسترده از استیبل کوین UST شد که پس از آن به کاهش پیوند منجر شد و قیمت استیبل کوین به زیر 1 دلار سقوط کرد.

در 8 می، بیت کوین به 33563 دلار سقوط کرد، چیزی که بیشتر خرس های بیت کوین مانند پیتر شیف انتظار داشتند که اگر اولین ارز دیجیتال به نحوی به زیر 35000 دلار سقوط کند، آشفتگی بازار تشدید می شود.

Related Posts