بنیاد کاردانو تغییر در هیئت مدیره خود را اعلام می کند.

photo_2022-02-18_17-51-02

بنیاد کاردانو اخیراً جدیدترین عضو هیئت مدیره خود را فرناندو لوئیس واسکز کائو معرفی کرد. بر اساس بیانیه مطبوعاتی رسمی این بنیاد، فرناندو بیش از 20 سال تجربه صنعتی را در زمینه هایی مانند نظارت، حاکمیت، فناوری منبع باز، بازار سرمایه و فین تک به هیئت مدیره ارائه خواهد کرد.

علاوه بر این، جدیدترین عضو هیئت مدیره دارای تخصص بی نظیری در بخش خدمات مالی آسیایی است که می تواند کاردانو را در بازارهای آسیایی برتری دهد.

انتصاب فرناندو در حالی انجام می شود که این بنیاد فعالیت های اصلی خود را برای خدمت به زیرساخت های حیاتی و بازارهای سازمانی گسترش می دهد. بخش فناوری سازمانی بنیاد کاردانو مسئول اطمینان از برآورده شدن نیازهای زیرساختی اصلی کاردانو به بالاترین درجه است.
کاردانو همچنان یکی از امیدوارکننده‌ترین شبکه‌ها در فضای رمزنگاری است و در بین 10 ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار رتبه‌بندی می‌شود. در نتیجه، ADA به دریافت حمایت گسترده از جامعه رمزنگاری و همچنین سرمایه گذاران داخل و خارج از صنعت ادامه می دهد. محبوبیت کاردانو به این شبکه اجازه داده است تا دامنه جهانی خود را گسترش دهد، که به پذیرش گسترده این توکن کمک کرده است.

طبق گزارش اخیر ، تعداد آدرس‌های روزانه جدید ایجاد شده در شبکه Cardano تقریباً 167٪ افزایش یافته و به 112500 رسیده است.

Related Posts

Leave a comment