بیت کوین با 5 هزار دلار فاصله در بایننس استرالیا معامله شد.

IMG_20230531_100606_537

در روز سه‌شنبه، قیمت بیت‌کوین و سایر دارایی‌های کریپتو با فاصله در بازوی استرالیایی بایننس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان از نظر حجم معاملات، در مقایسه با پلت‌فرم‌های محلی رقیب معامله شد.

 تا ساعت 1:10 بعد از ظهر، بیت کوین (BTC) با قیمت 34863 دلار استرالیا (22670 دلار) در بایننس استرالیا معامله می‌شد که تقریباً 7516 دلار استرالیا (4913 دلار) کمتر از میانگین قیمت در اکثر صرافی‌ها، از جمله بازارهای بیت‌کوین، جایی که با 43،000 دلار استرالیا معامله می‌شد، معامله می‌شد. 28130 دلار)، کوینجار و رزرو مستقل. سایر دارایی ها مانند اتر (ETH) و Solana (SOL) نیز با حدود 20 درصد تخفیف معامله می شوند.

 فاصله های قیمت ارزهای دیجیتال در صرافی‌های استرالیا را می‌توان به کاربرانی نسبت داد که سعی می‌کنند به سرعت از موقعیت‌های خود خارج شوند تا از مسیر برداشت محلی که قرار است به زودی متوقف شود، قطع نشوند.

 اوایل این ماه، Binance استرالیا به کاربران خود اطلاع داد که نمی‌توانند با استفاده از سرویس PayID استرالیا، یک روش پرداخت محبوب، از ساعت 5 بعد از ظهر 1 ژوئن 2023، فیات را به حساب‌های بانکی خود برداشت کنند. صرافی اعلام کرد که توقف به دلیل یک تصمیمی که توسط ارائه‌دهنده خدمات پرداخت شخص ثالث آن گرفته شده و به دنبال جایگزینی است.

بایننس استرالیا در چند وقت اخیر با چالش های زیادی روبرو بوده است. ماه گذشته، صرافی کریپتو به دلیل مشکلات نظارتی با کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه گذاری استرالیا (ASIC) تجارت مشتقات استرالیایی خود را از بین برد. آژانس مجوز صرافی را به دلیل بررسی فعالیت های محلی خود لغو کرد.

 در همین حال، سخنگوی Binance استرالیا گفت که پس از 1 ژوئن، کاربران می توانند موجودی دلار استرالیا خود را به تتر USD (USDT) تبدیل کنند تا فعالیت های تجاری را تسهیل کنند تا زمانی که صرافی ارائه دهنده ای برای ادامه ارائه سپرده و برداشت پیدا کند.

Related Posts

Leave a comment