بیت کوین به بالای 29000 دلار بازگشته است زیرا بحران جاری بانکی در ایالات متحده باعث شده است که طلا نقطه ای بالاتر از همیشه باشد.

IMG_20230504_130559_649

در حالی که بازارها منتظر تصمیم فدرال رزرو در مورد نرخ بهره بودند، این جفت به پایین ترین حد روزانه در وال استریت در روز گذشته سقوط کرده بود.در همان زمان، بیشتر سهام بانک های منطقه ای ایالات متحده آسیب دیدند و این روند همچنان ادامه داشت زیرا فدرال رزرو افزایش 0.25 درصدی مورد انتظار خود را تأیید کرد.

 یکی از وام‌دهنده‌ها، PacWest Bancorp، اعلام کرد که در حال بررسی یک خرید است، و در عین حال بهشت‌ها، از جمله بیت‌کوین، بر بخش بانک‌های منطقه‌ای فشار بیشتری وارد می‌کند.طلا حتی به بالاترین رکوردهای تاریخی خود رسید زیرا مفسران بازار از رویکرد فدرال رزرو انتقاد کردند و به طور کلی پایان افزایش نرخ را پیش بینی کردند.

بزرگترین شوخی این واقعیت است که جروم پاول می گوید که سیستم بانکی بهبود یافته و سالم و مقاوم است. میشائل ون دی پوپ، موسس و مدیر عامل شرکت تجاری Eight، واکنش نشان داد، این ضعیف‌ترین بانکی است که تا به حال بوده است و چند بانک دیگر پس از بازار در حال سقوط هستند.

 ون دی پوپ به نظرات جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، در مورد بخش بانکداری منطقه ای اشاره کرد که همراه با تصمیم نرخ است. او قبل از کنفرانس مطبوعاتی بعدی در بیانیه‌ای گفت: «شرایط در آن بخش از اوایل ماه مارس به طور کلی بهبود یافته است و سیستم بانکی ایالات متحده سالم و انعطاف‌پذیر است».

Related Posts

Leave a comment