بیت کوین در حال بازسازی موضع خود به عنوان محافظ در برابر تورم است زیرا به نظر می رسد روند صعودی خود را حفظ کند.

IMG_20230325_162216_746

بیت کوین (BTC) با روند صعودی 1.41 درصدی خود در 24 ساعت گذشته به 27932.92 دلار پیشتاز خود را به عنوان محرک اصلی اکوسیستم ارز دیجیتال حفظ کرده است. این رشد با اضافه شدن بیش از 425 دلار به قیمت آن در چارچوب زمانی به اوج خود رسید تا به قیمت مهم روانشناختی 30000 دلار نزدیک شود.در حالی که چشم انداز رشد فعلی بیت کوین چشمگیر است، این واقعیت که هنوز هم با نوسانات شدید مشخص می شود. اگر ارز دیجیتال برتر بتواند کندل ماهانه را در سطح حمایت 25000 دلار یا بالاتر از آن ببندد، روند صعودی کلان بیت کوین به طور کامل تایید می شود. تمام کاری که #BTC برای تایید یک روند صعودی جدید ماکرو باید انجام دهد، Close Monthly Candle بالای 25000 دلار است.

بیت کوین بیش از 6 ماه است که بیش از 30000 دلار معامله نشده است و آزمایش مجدد این سطح می تواند سرمایه بیشتری را از سوی سرمایه گذاران خرده فروشی و نهادی به ارز دیجیتال وارد کند.

بیت کوین در حال حاضر با توجه به چشم انداز اقتصاد کلان که تا حد زیادی اکوسیستم مالی جهانی را مضطرب نگه داشته است، مورد توجه زیادی قرار گرفته است. با فروپاشی بانکداری در سراسر جهان و تشدید سیاست‌های پولی، سروصدای خودبانک‌داری از طریق بیت‌کوین در چند هفته گذشته افزایش یافته است. این دارایی به عنوان یک محافظ خوب در برابر تورم شناخته می شود و سرمایه گذاران نهادی بیشتری شروع به در نظر گرفتن دارایی ذخیره ارزش کرده اند. با حداکثر سقف عرضه 21 میلیون، ارز دیجیتال دارای یک عنصر کاهش تورم است که بسیاری معتقدند قیمت آن در طول زمان افزایش می یابد.

 

 

Related Posts

Leave a comment