بیت کوین در مسیر ثبت 8 هفته متوالی ضرر.

photo_2022-05-23_11-08-27

بیت کوین، ارز دیجیتال پیشرو در جهان، در مسیر ثبت هشت هفته متوالی ضرر برای اولین بار در تاریخ خود قرار دارد.
اوایل امروز، بزرگترین ارز دیجیتال در صرافی Bitstamp به بالاترین سطح روزانه 30275 دلار رسید.

با این حال، ارز دیجیتال برتر همچنان باید 4 درصد افزایش یابد تا به رکورد نزولی پایان دهد.

در چند هفته گذشته، بیت کوین نزدیک به 36 درصد از ارزش خود را از دست داده است و در حال حاضر درست زیر سطح 30000 دلار معامله می شود.

بیت کوین از ضربات مضاعف شرایط کلان نامطلوب و انفجار اکوسیستم Terra رنج برد. هفته گذشته، بزرگترین ارز دیجیتال جهان به 25401 دلار سقوط کرد که پایین ترین سطح از دسامبر 2020 است.
علیرغم اینکه بیت کوین به عنوان محافظ در برابر تورم به حساب می آید، از ابتدای سال 36.58 درصد سقوط کرده است. عملکرد آن در راستای سایر دارایی های پرخطر مانند سهام فناوری ضعیف بود. در واقع، همبستگی بیت کوین با شاخص نزدک 100 در اوایل امسال به بالاترین حد خود رسید.

مایک نووگراتز، مدیرعامل گلکسی دیجیتال اخیراً به فعالان بازار نسبت به پیش‌بینی یک چرخش شدید در احساسات بازار هشدار داد و ادعا کرد که زمان بیشتری طول می‌کشد تا سهام و ارزهای دیجیتال به پایان برسند. در واقع، نووگراتز پیش‌بینی کرد که آلت‌کوین‌های برجسته می‌توانند 70 درصد دیگر از اوج قیمت مربوطه خود کاهش پیدا کنند.

در 17 می، «شاخص ترس و طمع» کریپتو به پایین‌ترین سطح از 17 می رسید به 8/100، پایین‌ترین سطح از زمان سقوط ناشی از همه‌گیری که در مارس 2020 رخ داد. همچنان در قلمرو «ترس شدید» باقی می‌ماند. بیت کوین در تلاش است تا حتی یک رالی امداد کوتاه مدت را برگزار کند.

Related Posts