بیت کوین را فراموش کنید: مدیر عامل بلک راک چیز بزرگ بعدی را در کریپتو اعلام می کند

8590

نامه سالانه لری فینک، مدیر عامل بلک راک به سرمایه گذاران نشان می دهد که توکن سازی ممکن است روند بزرگ بعدی در ارزهای دیجیتال باشد.

به گفته رئیس غول مدیریت دارایی 10 تریلیون دلاری، بیت کوین تنها به عنوان یک عامل حواس پرتی سرفصل خبرها را به خود اختصاص داده است، با “وسواس” رسانه ها که سایر تحولات جالب در فضای ارزهای دیجیتال را پنهان می کند.
فینک توجه را به پیشرفت های چشمگیر پرداخت های دیجیتال در بازارهای نوظهور مانند برزیل و بخش هایی از آفریقا جلب می کند. او آنها را با سرعت کند نوآوری در بازارهای توسعه یافته مانند ایالات متحده مقایسه می کند، جایی که هزینه پرداخت ها همچنان بالاست.
رئیس BlackRock فرصتی را در فضای دارایی های دیجیتال می بیند که در آن فناوری های اساسی می توانند کارایی بازارهای سرمایه را افزایش دهند، زنجیره های ارزش را کوتاه کنند و دسترسی سرمایه گذاران را افزایش دهند.
از نظر او، تقسیم دسته‌های دارایی به توکن‌ها، چشم‌انداز بسیار دلگرم‌کننده‌ای را ارائه می‌دهد. او تایید کرده است که بلک راک به طور فعال در حوزه دارایی های دیجیتال با تاکید بر بلاک چین های مجاز و تبدیل سهام و اوراق قرضه به توکن است. همانطور که گزارش شد، فینک پیش‌بینی کرد که اکثر شرکت‌های ارزهای دیجیتال در حضور اخیر خود در یک اجلاس شکست خواهند خورد. رئیس بلک راک همچنین فاش کرد که بلک راک 24 میلیون دلار به صرافی منحل شده FTX اختصاص داده است، اما سپس مجبور شد این مبلغ را به صفر برساند.

Related Posts

Leave a comment