بیت کوین (BTC) ممکن است به 25 هزار دلار یا 29 هزار دلار برسد اگر این الگوی نمودار شکسته شود.

IMG_20230520_111214_205

کارل تحلیلگر رمزارز، الگوی کلیدی بیت کوین را مشاهده کرده است که ممکن است باعث شود قیمت آن به 25 هزار دلار یا بالاتر به 29 هزار دلار کاهش یابد.

مثلث متقارن یک الگوی نمودار تثبیت است که زمانی اتفاق می‌افتد که اکشن قیمت به سمتی معامله می‌شود. این یک الگوی خنثی در نظر گرفته می شود، زیرا دو خط روند در نقطه تقاطع همگرا می شوند. شکست‌ها یا نزول‌ها با حجم‌های قوی‌تر همزمان می‌شوند، و بسیاری از معامله‌گران در حاشیه منتظرند تا بازار تصمیم بگیرد که قیمت در کدام جهت حرکت کند. تحلیلگر ارز دیجیتال هدف قیمت بیت کوین را ۲۵ هزار دلار در صورت کاهش بیشتر قیمت یا ۲۹ هزار دلار در صورتی که قیمت به سمت بالا حرکت کند، تعیین می کند. از آنجایی که بازار ارزهای دیجیتال در روز جمعه ریسک گریز بود، بیت کوین به معاملات قرمز خود ادامه داد. به دنبال اظهارات جنگ طلبانه دیگر مقامات بانک مرکزی در روز پنجشنبه، سرمایه گذاران با تمرکز بر سخنرانی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، به دنبال هرگونه نشانه ای هستند که نشان دهنده وضعیت اقتصاد ایالات متحده باشد.

پس از افت روز پیش رو، بیت کوین (BTC) بدون تغییر در اندکی زیر 27000 دلار باقی ماند. ریسک سرمایه گذاران با این احتمال که فدرال رزرو ممکن است نرخ بهره را تا ۲۵ واحد پایه دیگر در ماه آینده افزایش دهد، کنترل می شود. بیت کوین در زمان نگارش این مقاله 26930 دلار ارزش داشت که نسبت به روز گذشته 1.22 درصد کاهش داشت. بازارها در اوایل ماه می خوشبین بودند که فدرال رزرو چرخه کاهش نقدینگی خود را در ماه آینده متوقف کند و اواخر امسال به سمت کاهش نرخ سوق دهد. با این حال، نشانه‌های اخیر می‌تواند خلاف این را نشان دهد.

با این حال، شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره ای Santiment بر این باور است که پایین بودن بازار ممکن است قریب الوقوع باشد زیرا یکی از علائم اولیه ترس در بازار ظاهر می شود. در همین حال، دارندگان بیت کوین همچنان به تجمع خود ادامه می دهند. Glassnode گزارش می دهد که عرضه بیت کوین توسط شرکت های میگو که کمتر از یک بیت کوین است، همچنان در حال افزایش است و به ATH 1.31 میلیون سکه افزایش می یابد.

Related Posts

Leave a comment