تحلیل تکنیکال بیت کوین ، سه شنبه 29 فروردین

12

در این مقاله از ارزدشت قصد داریم تحلیل بیت کوین رو به روشی خاص و با استفاده از خطوط شگفت انگیز فیبوناچی و تلفیق اون با اصول پرایس اکشن در تایم فریم های ماهانه هفتگی و روزانه ، بصورت منظم خدمت شما همراهان عزیز سایت ارزدشت ارائه بدیم. قبل از ارائه تحلیل لازم میدونم خدمتتون عرض کنم که لزوما تحلیل ها قرار نیس اتفاق بیفته و فقط حالت های با احتمال وقوع بالا رو طبق شواهد و استدلال هایی که از چارت قیمتی برداشت میکنیم، خدمت شما ارائه میدیم پس به هیچ عنوان تحلیل ها رو به تنهایی مبنای تصمیم گیری هاتون قرار ندین.

تاریخ تحلیل: 29 فروردین 1402 مصادف با 18 آوریل 2023

بیت کوین تایم فریم ماهانه:

خب بچه ها اگر دقت کنید دو سری خطوط فیبوناچی ترسیم کردیم که یکیش بصورت افقی و یکی دیگش مایل که بخوبی میتونین واکنش های قیمت رو به این خطوط در چارت مشاهده کنین. در حال حاضر قیمت زیرفیبوقرمز31700 دلار و روی فیبو مایل 0.618 قرار داره و این دو خط بصورت مقاومت در پیش روی قیمت هستن !

(نکته: در تمامی تحلیل ها دست به خطوط فیبو نخواهیم زد و همیشه بدون تغییر بر روی چارت خواهند بود)

کندل ماهانه فعلی 13 روز دیگه بسته خواهد شد. اگر به سه کندل قبلی بیت کوین نگاه کنید و این سه کندل رو باهم تلفیق کنید به یک کندل با بدنه بلند و بدون سایه میرسید که تونسته 6 کندل ماهانه قبلشو پوشش بده یا اصطلاحا انگالف کنه و این حاکی از قدرت کندل ها در صعود ونشونه خوب برای ادامه روند رو به رشد قیمت میتونه باشه. ولی همونطور که گفتیم فیبو قرمز 31700 دلار بالا سر قیمت در نقش مقاومت ظاهر شده و لازمه صعود  نفوذ و کلوز کندل بالای این فیبو عه.

طبق مسیر آبی ترسیم شده احتمال اصلاح قیمت تا حوالی 25000 دلار وجود داره و بعد صعود قیمت رو میتونیم تا 45000 دلار داشته باشیم حتی این احتمال نیز وجود داره که در این 13 روز باقیمانده بتونه بالای فیبوقرمز بسته بشه، پس بطور کلی دیدگاه صعودی رو برای بیت کوین داریم. حالا بریم برای تحلیل هفتگی …

بیت کوین تایم فریم هفتگی:

اگر دقت کرده باشید بین دو فیبو اصلی قرمز(31700 دلار) و  فیبو سبز (20300 دلار) مجدد خطوط فیبو رو ترسیم کردیم که باز هم واکنش کندل ها به این خطوط رو میتونین ببینین.

کندل هفتگی فعلی بعد از 6 روز بسته خواهد شد و فعلا نظری در موردش نداریم! اما کندل هفتگی قبلی با بدنه بلند و سایه کوتاه از بالا که حاکی از تمایلات صعودیست بسته شد و تونست بالاتر از فیبو مایل سبز و فیبو قرمز 28500 دلار کلوز کنه که با این اتفاق احتمال صعود قیمت تا فیبو قرمز 31700 دلار بیشتر شد.

دو مسیر آبی ترسیم شده احتمال وقوع بالایی رو نسبت به سایر احتمالات دارن که در هر دو مسیر رسیدن به فیبو قرمز 31700 دلار قبل از شروع اصلاح قیمته .

بیت کوین تایم فریم روزانه:

بچه ها کماکان به هیچ کدوم از خطوط فیبو دست نزدیم و صرفا بخاطر تغییر تایم فریم از ماهانه تا روزانه، شکل کندل ها تغییر کرده و مقیاس چارت در مقایسه با تایم فریم های هفتگی و ماهانه ریزتر شده و جزییات بیشتری قابل مشاهده است.

قیمت درحال پولبک به فیبو مایل سبز و یا فیبو قرمز 28500 دلار هست و باید دید آیا این پولبک به درستی اتفاق خواهد افتاد یا نه ! که لازمه این پولبک تشکیل کندل هایی با سایه بلند از پایین و بدنه کوتاهه که نشان از ضعف در جهت نزول قیمت داشته باشه یا به عبارتی قیمت در جهت نزول پس زده بشه و مجدد به بالا برگرده. در روز های آتی با تشکیل کندلهای روزانه بهتر متوجه این اتفاق خواهیم شد در حال حاضر دو مسیر ترسیم شده احتمال وقوع بالایی دارن. با ما همراه باشید.

Related Posts

Leave a comment