تریلیون ها شیبا اینو خریداری شده نمی تواند سقوط قیمت SHIB را متوقف کند.

IMG_20230508_101423_914

طبق گزارش آژانس اطلاعاتی ارزهای دیجیتال IntoTheBlock، حجم خرید توکن های شیبا اینو توسط خریداران بزرگ به بیش از 10.25 تریلیون SHIB در هفته گذشته رسیده است. در مقابل، فروش خرس‌های بزرگ 250 میلیارد SHIB کمتر بود. 

با این وجود، هر چند متناقض باشد، قیمت SHIB تا پایان هفته به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. با رشدی آشکار از دوشنبه تا چهارشنبه، طی سه روز آینده، قیمت‌های SHIB بی‌رحمانه 8 درصد و بیشتر کاهش یافت. بدین ترتیب افت قیمت توکن شیبا اینو برای سومین هفته متوالی ادامه یافته است.

دلیل آن کم و بیش روشن به نظر می رسد و نام آن Pepe (PEPE) است. به لطف بازاریابی ویروسی، این توکن میم شتاب باورنکردنی به دست آورد و در همان سه هفته به مرز 1.66 میلیارد دلار رسید. واضح است که PEPE نه تنها از SHIB نقدینگی را گرفت بلکه چنین جریان پولی منطقی ترین به نظر می رسد. به هر حال بسیاری از تاجران بزرگ و دارندگان نماد شیبا اینو چنین فکر می کردند.

علاوه بر این، بازار کریپتوکارنسی به طور کلی اخیراً با نوسانات مواجه بوده است و این نیز می‌تواند عاملی در کاهش قیمت SHIB باشد. بسیاری از ارزهای دیجیتال، از جمله بیت کوین و اتریوم نیز در هفته گذشته شاهد اصلاحات قیمتی بوده اند. با این حال، باید دید که آیا SHIB می‌تواند از رکود اخیر خود، به ویژه با محبوبیت فزاینده توکن‌های میم جایگزین مانند PEPE، بهبود یابد یا خیر.

Related Posts

Leave a comment