تنظیم کننده امنیت هنگ کنگ دستورالعمل های مجوز کریپتو را در ماه می صادر می کند.

IMG_20230427_125429_068

طبق گزارش‌ها، دستورالعمل‌های کسب‌وکار کریپتو توسط جولیا لئونگ، مدیر عامل کمیسیون معاملات آتی اوراق بهادار هنگ‌کنگ فاش شده است.

طبق گزارش ها، کمیسیون معاملات آتی اوراق بهادار هنگ کنگ (SFC) قرار است دستورالعمل های مجوز مبادلات ارزهای دیجیتال را در ماه آینده منتشر کند.این برنامه‌ها توسط بلومبرگ در 27 آوریل گزارش شد که به نظرات جولیا لئونگ، مدیر عامل SFC اشاره کرد.

 دستورالعمل‌های دریافتی از پلتفرم‌های معاملات ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند که می‌توانند در اول ژوئن خدمات معاملاتی را به سرمایه‌گذاران خرد ارائه دهند.لئونگ گفت: طبق گفته بلومبرگ، روند مشاوره در مورد رژیم مجوز بیش از 150 پاسخ از طرف‌های ذینفع دریافت کرد.

در حالی که در انتظار تایید برای اکثر دارندگان مجوز خدمات دارایی مجازی (VASP)، برخی از پلتفرم‌های معاملاتی از قبل شروع به ارائه خدمات مرتبط با رمزنگاری به سرمایه‌گذاران تحت نظارت SFC کرده‌اند.

 به گزارش رویترز، OSL و Hashkey Group از معدود پلتفرم‌های معاملاتی هستند که قبلاً مجوزهایی از SFC دریافت کرده‌اند.علی‌رغم جاه‌طلبی هنگ‌کنگ برای تبدیل شدن به هاب ارزهای دیجیتال، هر پلت‌فرم معاملاتی انتخاب نکرده است که برای مدت‌های طولانی ادامه داشته باشد.

Related Posts

Leave a comment