توکن های BRC-20 از ارزش بازار یک میلیارد دلاری فراتر می روند زیرا ارائه دهندگان کیف پول یکپارچه سازی را آماده می کنند.

IMG_20230510_104109_310

رشد توکن های BRC-20 تنها دو ماه پس از ایجاد پروتکل تعویض توکن بیت کوین صورت می گیرد.

در 9 می، کل ارزش بازار توکن‌های بیت‌کوین BRC-20 از 1 میلیارد دلار گذشت و حجم کل معاملات 207.7 میلیون دلار در 24 ساعت گذشته بود. برخی از قابل توجه ترین توکن های مستقر شده عبارتند از ORDI، NALS، VMPX، PEPE و MEME، با اختلاف قیمت بین +11٪ و -55٪ در روز گذشته.

 به گفته تحلیلگران در کیف پول چند زنجیره ای BitKeep، استاندارد توکن BRC-20 شکل جدیدی از توکن قابل تعویض است که «از Ordinals و Inscriptions برای ایجاد و مدیریت قراردادهای توکن، ضرب توکن، و انتقال توکن، که در زنجیره پایه بیت کوین ذخیره می شوند، استفاده می کند. Ordinals یک سیستم شماره گذاری است که به هر ساتوشی یک عدد منحصر به فرد یا 0.00000001 بیت کوین اختصاص می دهد.

 ، امکان ردیابی و انتقال آن را فراهم می کند. در همین حال، فرآیند “کتیبه” یک لایه از داده ها را به هر ساتوشی اضافه می کند و به کاربران امکان می دهد دارایی های دیجیتال منحصر به فرد را در بلاک چین بیت کوین ایجاد کنند.

 استاندارد توکن BRC-20 توسط کاربر توییتر Domo در 8 مارس توسعه داده شد. در حال حاضر، بیش از 14000 توکن BRC-20 در بیت کوین مستقر شده است در حالی که تخمین زده می شود 400 میلیون توکن در اتریوم است. محققان BitKeep، علیرغم کشش آن، نوشتند: “خالق BRC-20 آشکارا اعلام کرده است که این استاندارد بی ارزش است و کاربران نباید پول انبوهی را برای ضرب کردن این آزمایش سرگرم کننده هدر دهند.”

در 8 می، BitKeep اعلام کرد که به زودی از پروتکل ordinals و پروتکل BRC-20 در پلتفرم های موبایل و افزونه های افزونه خود پشتیبانی می کند. بخش جدیدی از بیت‌کوین NFT نیز در بازار NFT BitKeep گنجانده خواهد شد که امکان نمایش، ضرب کردن، انتقال و تجارت NFT‌های BTC را بر اساس پروتکل معمولی فراهم می‌کند. توسعه دهندگان نوشتند:

 BitKeep به نظارت بر پروتکل های جدید مانند BRC-2۱ ادامه خواهد داد و پشتیبانی و خدمات متنوع تری را بر اساس روند بازار و تقاضای کاربران ارائه می دهد.

 علیرغم اینکه Trust Wallet مشتاق چشم انداز خود است، از Ordinals بیت کوین پشتیبانی نمی کند. در همین حال، MetaMask یک ویژگی جدید اضافه کرد که به کاربران اجازه می دهد تا در ماه فوریه موارد معمول را ذخیره کنند. Ledger ارائه‌دهنده کیف پول سخت‌افزار ارزهای دیجیتال از پروتکل Ordinals نیز پشتیبانی می‌کند.

Related Posts

Leave a comment