حمام خون در بازار سهام باعث رکود بازار کریپتو می شود: ADA، SOL و ETH 10٪ کاهش یافتند.

IMG_20220406_191119_450

به دنبال شایعات مربوط به افزایش احتمالی نرخ بهره در آینده، هر دو بازار سهام و ارزهای دیجیتال با افزایش تمایلات ریسک در میان سرمایه گذاران در حال سقوط هستند. علاوه بر کاهش سریع ارزش ارزهای دیجیتال اصلی، بازدهی 10 ساله با پتانسیل شکستن روند نزولی چند ساله در حال افزایش است.

ارزهای دیجیتالی که قبلاً در رالی آلتکوین پیشرو بودند، اکنون در ساعات گذشته تا 10 درصد از دست داده اند. کاردانو که در طول رالی بیش از 45 درصد رشد کرد، در حال حاضر 8 درصد از ارزش خود را در 24 ساعت گذشته از دست داده است.
Solana، یک اکوسیستم توسعه برنامه‌های غیرمتمرکز، در چند روز گذشته با ضرر 14 درصدی در 24 ساعت گذشته تقریباً 10 درصد ضرر داشته است. سکه به 143 دلار رسید و به سرعت از آنجا برگشت.
رهبر بازار آلتکوین و دومین ارز دیجیتال بزرگ در این صنعت، اتریوم، دارایی با بهترین عملکرد در بازار نبود، اما همچنان در آخرین اجرا بیش از 30 درصد افزایش داشته است.
در مورد بیت کوین، اولین ارز دیجیتال نیز پس از از دست دادن 4 درصد در چند ساعت گذشته و معامله زیر 45000 دلار، علیرغم آخرین خرید 230 میلیون دلاری بیت کوین توسط بنیاد Terra که اکنون تقریباً 1.5 میلیارد دلار بیت کوین را در اختیار دارد، در طول روز عملکرد ضعیفی از خود نشان می دهد.

انتظار می‌رود با محو شدن تمایلات ریسک‌پذیری در بازارهای مالی، معامله‌گران به گزینه‌های مطمئن‌تری مانند بازدهی خزانه‌داری روی می‌آورند که اکنون در حال افزایش هستند و به مرز بالای کانال نزولی 16 ساله می‌رسند.
رشد سودآوری بازدهی بلندمدت اغلب تغییر شکل بازار را نشان می دهد.

Leave a comment