حمله اویلر باعث قفل شدن توکن ها، از دست دادن 11 پروتکل DeFi، از جمله Balancer می شود.

IMG_20230314_091651_522

در 8 مارس، اویلر بیش از 311 میلیون دلار رمزارز در قراردادهای هوشمند خود قفل شده بود. ارزش کل قفل شده آن از آن زمان به 10.37 میلیون دلار کاهش یافته است.

 بر اساس گزارش‌هایی که از هر یک از پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) در توییتر منتشر شده، سرایت حمله وام فوری 13 مارس علیه اویلر بسیار گسترده شده است و منجر به مسدود یا از دست رفتن وجوه برای 11 پروتکل مختلف مالی غیرمتمرکز (DeFi) شده است. Balancer، یک پروتکل اتریوم با بیش از 1 میلیارد دلار ارزش کل قفل شده (TVL)، از جمله پروتکل های تحت تأثیر است. 

Balancer در 13 مارس گزارش داد که استخر Euler Boosted USD (bb-e-USD) تحت تأثیر این اکسپلویت قرار گرفته است. 

در ساعت 10:00 UTC Balancer از یک سوء استفاده در اویلر مطلع شدند. 

در نتیجه یک اشکال در رابط کاربری (UI) برنامه، ارائه دهندگان نقدینگی نمی توانند وجوه باقی مانده در استخر را بازیابی کنند. به گفته Balancer، با این حال، یک رابط کاربری جدید “در آینده نزدیک” ارائه خواهد شد که امکان برداشت باقی مانده وجوه را فراهم می کند. Balancer توضیح داد که هیچ استخر دیگری تحت تأثیر قرار نگرفته است.

Angle Protocol گزارشی مقدماتی درباره قرار گرفتن در معرض این حمله منتشر کرد. ممکن است بیش از 17 میلیون دلار سکه USD را از دست داده باشد

این ممکن است باعث شود که استیبل کوین agEUR که به یورو متصل است، تحت وثیقه قرار گیرد. این تیم همچنان در حال بررسی و تلاش برای تهیه ترازنامه دقیق است. این تیم گفت که تمام استخراج و بازخرید agEUR در حال حاضر متوقف شده است، اما وام گیرندگان همچنان می توانند بدهی خود را به پروتکل بازپرداخت کنند.

Related Posts

Leave a comment