دادگاه منطقه ای ایالات متحده احضاریه ای برای Changpeng Zhao، مدیر عامل Binance به دلیل اقدام SEC صادر می کند.

IMG_20230608_100918_865

بر اساس این احضاریه، آدرس فعلی محل سکونت CZ در کشور جزیره ای مدیترانه ای مالت است.دادگاه منطقه ای ایالات متحده در واشنگتن دی سی، تنها دو روز پس از شکایت رسمی کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) از صرافی به دلیل عملیات اوراق بهادار منتسب به ثبت نشده، احضاریه ای برای Changpeng Zhao، مدیر عامل Binance صادر کرد.در این احضاریه آمده است: «بر علیه شما پرونده قضایی تشکیل شده است.

 ژائو لزوماً مجبور نیست شخصاً ظاهر شود. با این حال، قانوناً موظف است پس از ابلاغ به احضاریه پاسخ دهد.

 طبق سند، پس از انجام سرویس، بایننس و مدیر عامل آن 21 روز فرصت دارند تا پاسخ دهند. «اگر پاسخ ندهید، قضاوت به طور پیش‌فرض علیه شما برای تخفیف خواسته شده در شکایت صادر می‌شود.»

 شکایت SEC علیه بایننس که در 5 ژوئن علنی شد، 13 اتهام علیه صرافی ارزهای دیجیتال وضع کرد که اکثر آنها به اتهامات مربوط به فروش ثبت نشده محصولات و خدمات داخلی آن، برنامه سهامداری ارز دیجیتال و عدم موفقیت شرکت در ثبت صحیح آن مربوط می شد. تسلیحات اولیه و ایالات متحده به عنوان مبادلات.

بایننس ادعاهای SEC را رد می کند. در بیانیه‌ای که در پاسخ به اقدام SEC ارائه شد، این شرکت اعلام کرد: «ما متفاوت هستیم» و نشان می‌دهد که مدل کسب‌وکار آن با شکست‌های قبلی مبادلات – مانند سقوط FTX قابل مقایسه نیست.

 بایننس این موضوع را رد می کند که صرافی آن تا به حال «وجوه مصرف کنندگان را خنثی کرده است» یا «قرض های وثیقه شده». این شرکت همچنین ادعا می‌کند که هرگز «کمک‌های مالی کلان» به نامزدهای سیاسی نداده و «حامی مالی بزرگ» به نهادهای سرگرمی و رسانه‌ای انجام نداده است.

Related Posts

Leave a comment