درآمد سالانه معدن DOGE 76 درصد کاهش یافته است.

photo_2022-06-10_15-01-57

طبق داده‌های اخیراً منتشر شده CryptoRank، درآمد استخراج DOGE طی سال گذشته به طور قابل توجهی کاهش یافته است. آمارهای سال به سال کاهش ۷۶ درصدی سوددهی استخراج Dogecoin را نشان می‌دهد، در حالی که قیمت memecoin تا همان ۷۷ درصد کاهش یافته است. این عملکرد DOGE را در رتبه اول در بین پنج گزینه برتر ماینینگ بی‌سود قرار می‌دهد. سایر شرکت‌کنندگان در ترتیب کاهشی عبارتند از: Grin (GRIN)، Digibyte (DGB)، Vertcoin (VTC) و Verge (XVG).

اگرچه DOGE در بین بدترین ها در سودآوری ماینینگ بهترین است، اما همچنان با 1.07 میلیون دلار در رتبه سه برتر درآمد ماینینگ روزانه قرار دارد و تنها به غول های رمزنگاری مانند بیت کوین (BTC)، 33.9 میلیون دلار و اتریوم (ETH) تسلیم می شود. 23.2 میلیون دلار در این مورد، DOGE خود را به عنوان بدترین در بین بهترین ها معرفی کرد.

این مورد معمولی نیست که چنین داده های بدی در معرض جامعه کریپتو قرار می گیرند. از 15 سکه لیست شده در بالای صفحه، تنها بیت کوین (BTC) بازدهی مثبتی را نشان می دهد، اما حتی این در مقایسه با فرصت های ارائه شده توسط بازار ارزهای دیجیتال – تنها 5.1 درصد در سال، مضحک به نظر می رسد.

اوضاع برای ماینرها آنقدر بد است که دومین بازدهی پس از بیت کوین (BTC) Zcash (ZEC) را با 18.7- درصد در روز نشان می دهد. هر چه جدول پایین تر باشد، شکاف بیشتر می شود و اتریوم (ETH) با سودآوری سالانه -43.6 درصد، سه رتبه اول را بسته است.

به نظر می رسد که ماینرها باید به فکر تغییر فعالیت ها و جستجوی درآمد در سایر بخش های بازار ارزهای دیجیتال باشند. در غیر این صورت، این احتمال وجود دارد که خود بازار این انتخاب را برای آنها انجام دهد.

Related Posts