دوج کوین Dogecoin از وب سایت جدید خود رونمایی کرد.

photo_2022-07-27_19-33-33

با توجه به دسته رسمی توییتر Dogecoin، وب سایت ارتقا یافته Dogecoin اکنون فعال است و از حالت پیش نمایش که قبلا در آن بود خارج می شود.
همانطور که گزارش شده است، بنیاد Dogecoin یک گروه اجتماعی را در اواخر سال گذشته راه اندازی کرد تا وب سایت قدیمی Dogecoin را به روز کند و تیمی را تشکیل دهد که می تواند روی یک وب سایت Dogecoin آینده کار کند. بنابراین، بیست داوطلب با طیف وسیعی از مهارت‌ها، از جمله نوشتن، ترجمه، HTML، CSS و طراحی گرافیکی گردآوری شدند.
وب سایت جدید دارای برگه هایی با عناوین: So Home، What is Dogecoin، Much Wallets، Very Community و So Dogepedia است که دارای قطعات جالب و آموزشی در Dogecoin است. این وب سایت به زبان انگلیسی و بیش از 10 زبان موجود است.
در توضیح سودمندی Dogecoin، در بخشی از Dogepedia آمده است: “واقعیت ساده این است که پول مفید است—و Dogecoin پول است! در واقع، Dogecoin یکی از معدود ارزهای رمزنگاری شده است که از روز اول برای این هدف اصلی استفاده شده است.
بخش دیگری در Dogepedia به دنبال این است که این افسانه رایج را که یک نهنگ تقریباً 30 درصد از عرضه Dogecoin را در اختیار دارد، از بین ببرد: “در واقعیت، بسیاری از کیف‌پول‌های برتر Dogecoin کیف‌پول‌های سرد یا کیف‌پول‌های داغ هستند که توسط صرافی‌ها و کارگزاران کنترل می‌شوند، و بنابراین آنها نشان دهنده Dogecoin هستند.

Related Posts