رئیس جمهور السالوادور نویسنده استاندارد بیت کوین را به عنوان مشاور اقتصادی استخدام کرد.

IMG_20230531_101437_749

نایب بوکل، رئیس جمهور السالوادور، Saiffedean Ammous – نویسنده استاندارد بیت کوین را به عنوان مشاور اقتصادی دفتر ملی بیت کوین السالوادور معرفی کرد.

 بر اساس بیانیه دفتر بیت‌کوین، نویسنده در نقش خود «در مورد مسائل مربوط به سیاست‌های مختلف اقتصادی مشاوره می‌دهد» و در عین حال از سیاست «آزادی اقتصادی و بیت‌کوین» بوکل حمایت می‌کند.بر اساس یک پست توییتر بازنشر شده از حساب نویسنده، رئیس جمهور بوکله هفته گذشته با آموس دیدار کرد تا درباره موضوعاتی از جمله «اقتصاد، هیدروپونیک، دامپروری، برنامه ریزی شهری» بحث کند.

 به گفته دفتر ملی بیت کوین، آموس همچنین در طول اقامت خود به دانشجویان برنامه توسعه دهنده بیت کوین و لایتنینگ السالوادور، Cubo+، سخنرانی کرد.اقتصاد اتریشی یک مکتب فکری است که از دخالت اندک یا بدون دخالت دولت در اقتصاد و اجازه دادن به بازار آزاد برای تعیین قیمت کالاها و خدمات حمایت می کند. این در تضاد با مکتب اقتصاد «کینزی» است که امروزه در اکثر دانشگاه‌ها تدریس می‌شود، که از مداخله دولت از طریق سیاست‌های پولی و مالی برای تحریک اقتصاد حمایت می‌کند.

 در استاندارد بیت کوین، Saifedean به این موضوع اشاره می‌کند که چرا جهان با مدل اتریشی بهتر عمل می‌کند. به این ترتیب، او بیت کوین را به عنوان یک ارز ایده‌آل برای استفاده در جهان تبلیغ می‌کند، زیرا عرضه 21 میلیون واحدی آن با کد اعمال شده مانع از مدیریت نادرست اقتصاد و کاهش پس‌انداز شهروندان توسط دولت‌ها می‌شود.دفتر بیت کوین برای نظارت بر تمام پروژه های مرتبط با بیت کوین در السالوادور و هماهنگی با سایر کشورها در مورد ابتکارات مرتبط با دارایی طراحی شده است. همچنین از نزدیک با مقامات کشور برای توسعه سیاست‌های مرتبط با بخش کریپتو در کل همکاری کرده است.

 سیاست رمزنگاری السالوادور قبلاً تکامل یافته است تا این دیدگاه را تا حدی منعکس کند. این کشور در حالی که اولین و تنها کشوری بود که بیت کوین را به عنوان ارز قانونی تأسیس کرد، قانونی را در ژانویه تصویب کرد که بر اساس آن دارایی های غیر بیت کوینی باید توسط رگولاتور ملی اوراق بهادار تأیید شود.

Related Posts

Leave a comment