رابینهود پیشنهادات رمزنگاری را پس از گسترش سرکوب صنعت SEC بررسی می کند.

IMG_20230608_102352_061

به گفته دن گالاگر، رئیس حقوقی این شرکت، در بحبوحه سرکوب شدید این صنعت، Robinhood Markets بر روی عرضه‌های ارزهای دیجیتال خود می‌سنجد.

این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که رگولاتور اوراق بهادار، بخش وسیعی از بازار دارایی‌های دیجیتال را هدف قرار داده و یک جفت شکایت علیه دو شرکت سنگین وزن – Binance و Coinbase – که روی هم نیمی از تجارت جهانی ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهند، راه‌اندازی کرده است.

 گالاگر، یکی از اعضای سابق کمیسیون بورس و اوراق بهادار، هنگام شهادت در مقابل کمیته کشاورزی مجلس نمایندگان آمریکا در جلسه ای که بر دارایی های دیجیتال متمرکز شده بود، گفت که رابینهود در حال بررسی فعالانه تحلیل کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) است تا مشخص کند که در صورت وجود چه اقداماتی باید انجام شود. “

 از سوی دیگر، Robinhood به کاربران امکان دسترسی به 18 دارایی دیجیتال مختلف از جمله Solana (SOL)، Cardano (ADA) و Polygon (MATIC) را می دهد که اکنون بر اساس شکایت های SEC در این هفته به عنوان اوراق بهادار ثبت نشده تلقی می شوند.

 در حالی که گنجینه ارزهای دیجیتال شرکت سرمایه‌گذاری در فهرست NASDAQ در مقایسه با Binance و Coinbase نسبتاً محدود است، اما مایل است توجه SEC را جلب نکند.

 این شرکت کارگزاری قبلاً به دلیل فعالیت های خود با چندین تنظیم کننده مستقر در ایالات متحده دچار مشکل شده بود. در اوایل سال جاری، Robinhood به دلیل ثبت نقص عملیاتی که بر سرمایه‌گذاران در طول بحران COVID-19 تأثیر نامطلوب داشت، به پرداخت بیش از 10 میلیون دلار جریمه محکوم شد.

Related Posts

Leave a comment