رقیب شیبااینو Floki Inu به Binance Futures می‌پیوندد.

IMG_20230508_095812_548

صرافی Binance Futures روز جمعه از راه اندازی یک قرارداد دائمی جدید برای Floki Inu (FLOKI) خبر داد، یک ارز رمزپایه میم با الهام از نژاد سگ Shiba Inu و رقیب توکن محبوب Shiba Inu.

قرارداد دائمی، که حداکثر 20 برابر اهرم را ارائه می دهد، در ساعت 4:30 بعد از ظهر به اجرا درآمد. این حرکت مشروعیت بیشتری به ارز دیجیتال مبتنی بر میم می‌افزاید، که محبوبیت و ارزش بازار آن در حال افزایش است. قراردادهای دائمی نوعی محصول مشتقه است که به معامله‌گران اجازه می‌دهد یک دارایی پایه، در این مورد، فلوکی اینو، را بدون تاریخ انقضا بخرند یا بفروشند. این قراردادها به دقت قیمت لحظه ای دارایی را دنبال می کنند و موقعیت های خرید یا فروش را با اهرم تسهیل می کنند. نرخ های تامین مالی به طور دوره ای بین موقعیت های خرید و فروش، معمولا هر هشت ساعت یکبار رد و بدل می شود تا قیمت قرارداد نزدیک به قیمت لحظه ای دارایی پایه بماند. این مکانیسم تضمین می کند که قیمت دائمی قرارداد با ارزش واقعی دارایی مطابقت دارد، حتی اگر تاریخ انقضا وجود نداشته باشد.

قرارداد دائمی 1000FLOKIUSDT بر اساس ارزش 1000 توکن FLOKI است و در تتر (USDT)، یک استیبل کوین که به دلار آمریکا متصل است، تسویه می شود. با اندازه تیک 0.00001، قرارداد دارای نرخ سرمایه محدود است و برای تجارت 24/7 در دسترس است. این بدان معناست که معامله گران می توانند از ارزهای رمزنگاری شده مانند BTC به عنوان جفت ارز در هنگام معامله قرارداد دائمی 1000FLOKIUSDT استفاده کنند. این غول رمزارز همچنین اعلام کرده است که بر اساس شرایط ریسک بازار، ممکن است هر از گاهی مشخصات قرارداد دائمی 1000FLOKIUSDT را تعدیل کند. 

Related Posts

Leave a comment